به نام خدا |
|
دکتر فاطمه جعفرآقایی |
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی |
شماره مستقیم: 33555056 |
داخلی: 214 |
شماره فکس: 33550097 |
پست الکترونیک: fja_a80@yahoo.com |
کارشناس : کتایون آقاجانی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری |
داخلی : 210 |
پست الکترونیک :aghajani.kat@gmail.com |
کارشناس: مریم روشنفکر گروه های کارشناسی ارشد رشته پرستاری سلامت جامعه،کارشناسی ارشد رشته پرستاری کودکان،کارشناسی ارشد رشته آموزش مامایی،کارشناسی ارشد گرایش بهداشت باروری و دکتری پرستاری |
داخلی : 210 |
پست الکترونیک:m.roshanfekr60@yahoo.com |
کارشناس : توفان قدیمی گروه های کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه، کارشناسی ارشد رشته پرستاری اورژانس و کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی جراحی |
داخلی :210 |
پست الکترونیک:titu.gh1384@gmail.com |
شرح وظایف : |
1- بررسی و پیشنهاد تاسیس رشته و دوره های تکمیلی جدید به دانشگاه. 2- برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات
تکمیلی و ارائه آن به دانشگاه. 3- بررسی و اظهار نظر در باره مسایل ارجاع شده به شورای
تحصیلات تکمیلی. 4- طرح
و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پژوهشی دانشجویان دوره های
تحصیلات تکمیلی بر اساس مقررات و آئین نامه ها. 5- بررسی درخواست ها جهت اخذ فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی،
غیبت و مهمان شدن دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی در چهارچوب آئین نامه های
آموزشی و ارسال آن به دانشگاه جهت طرح در شورای آموزشی. 6- تشکیل جلسات شورای تحصیلات تکمیلی بر اساس دستور جلسه تعیین
شده و ثبت تصمیمات متخذه. 7- بررسی و اظهارنظر در مورد مسایل آموزشی ارجاع شده از سوی
ریاست یا معاونت آموزشی دانشکده. 8- پیشنهاد تغییرات لازم در نحوه اجرای برنامه های درسی و
پایان نامه در چهارچوب ضوابط به شورای تحصیلات تکمیلی 9- نظارت بر نحوه اجرای برنامه های درسی و دیگر فعالیت های
آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی 10- پیشنهاد برنامه های مختلف آموزشی در دوره های تحصیلات
تکمیلی بر اساس برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی 11- تعیین دروس کمبود و جبرانی در مقطع تحصیلات تکمیلی 12- بررسی کیفیت آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی 13- انجام امور مربوط به ثبت نام ، انتخاب واحد، حذف و اضافه دانشجویان
دوره تحصیلات تکمیلی. 14- پیگیری فرآیندهای آموزشی و پژوهشی، آئین نامه های آموزشی،
کارنمای پیشرفت تحصیلی و تهیه پیش نویس
فرم ها و نامه های اداری. 15- تعیین
لیست اساتید راهنما در هر سال تحصیلی واطلاع به دانشجویان 16- نظارت بر مراحل اجرایی پایان نامه های دانشجویان دوره های
تحصیلات تکمیلی 17- تدوین
آیین نامه های اجرایی پایان نامه های دوره های تحصیلات تکمیلی در جهارچوب برنامه مصوب شورای عالی
برنامه ریزی 18- انجام
هماهنگی های لازم جهت ثبت عنوان دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی ( دریافت فرم
تکمیل شده عنوان پایان نامه ، طرح در شورای تحصیلات تکمیلی، ارسال به کمیته تخصصی
گروه ها، طرح در شورا جهت تصویب نهایی و تعیین استاد راهنما و مشاور) 19- تشکیل
جلسات دفاع از عنوان و دفاع از پایان نامه دانشجویان و هماهنگی های لازم با اساتید
و معاونت پژوهشی 20- هماهنگی امور مربوط به پایان نامه ( عنوان، پروپوزال، ابزار
پایان نامه، نمونه گیری، گزارش پیشرفت کار پایان نامه، اصلاحات پایان نامه و انجام
مکاتبات لازم). 21- دریافت و نظارت بر گزارش مکتوب پیشرفت کار پایان نامه دانشجویان دوره های
تحصیلات تکمیلی. 22- رسیدگی
به مشکلات دانشجویان در مرحله نگارش پایان نامه. 23- تعیین
داوران برای شرکت در جلسه دفاعیه پایان نامه دوره های
تحصیلات تکمیلی. 24- بررسی سایت و بروز رسانی اطلاعات سایت تحصیلات تکمیلی. 25- پیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم. 26- پیگیری نمرات و ارسال آن به اداره آموزش و ثبت نمرات در
سایت. 27- انجام امور مربوط به برگزاری کارگاه ها طبق برنامه مصوب شورای عالی
برنامه ریزی 28- انجام امور مربوط به کلاس ها از جمله نظارت بر
تشکیل کلاس ها. 29- پیگیری
ارزشیابی دانشجویان از اساتید. 30- تدوین
گزارش دوره ای و تحلیلی از وضعیت رشته ها و برنامه های آموزشی در موضوعات مختلف. 31- انجام
هماهنگی و مکاتبات لازم با گروه های آموزشی داخل و خارج دانشکده به منظور تامین
اساتید مورد نیاز. 32- اطلاع
رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی. |