به نام خدا |
|
دکتر عاطفه قنبری خانقاه |
معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی |
شماره مستقیم: 33520149 |
داخلی: 269 |
شماره فکس: 33550097 |
پست الکترونیک: at_ghanbari@gums.ac.ir |
|
مسئول دفتر: زهرا نگهبان ساحلی |
داخلی: 269 |
پست الکترونیک:negahban.saheli@gmail.com |
|
کارشناس پژوهشی: معصومه شعبانپور |
داخلی: 207 |
پست الکترونیک:shabanpour9217@gmail.com |
وقت ملاقات با معاونت تحقیقات و فناوری: همه روزه با هماهنگی قبلی |
دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیش از 55 سال سابقه در حوزه آموزش پرستاری و مامایی، به عنوان یکی از مراکز آموزشی معتبر کشور شناخته می شود. این دانشکده در حال حاضر با پذیرش دانشجو در سه رشته پرستاری، مامایی و فوریت های پزشکی در چهار مقطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در قالب 12 برنامه آموزشی فعالیت می کند. با توجه به این که ارتقای سلامت و کیفیت مراقبت از مددجویان به عنوان پیامد اصلی عملکرد دانش آموختگان دانشکده است، همه تلاش اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده در جهت تربیت دانش آموختگانی باصلاحیت به منظور ارائه مراقبت ایمن به مردم جامعه است. بنابراین، اولویت اول ما توجه به فرآیندهای آموزشی و تلاش برای ارتقای کیفیت آنها. ست معاونت آموزشی دانشکده، مسئولیت اصلی برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر کیفیت فعالیت های آموزشی دانشکده را بر عهده دارد. |
شرح وظایف: |
1- تشکیل جلسات شورای پژوهشی بر اساس دستور جلسه تعیین شده و ثبت و پیگیری تصمیمات متخذه 2- ارائه خدمات پژوهشی به اعضای هیات علمی و دانشجویان از قبیل مشاوره جهت انتخاب عنوان طرح های پژوهشی با توجه به نیازها و اولویت ها، ارزیابی طرح های پژوهشی و تایید آنها در شورای پژوهشی 3- انجام امور مربوط به برگزاری کارگاه ها طبق برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی 4- برگزاری کارگاه های ویژه اعضای هیات علمی، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بصورت حضوری و غیر حضوری 5- نظارت و بررسی وضعیت کتابخانه دانشکده از نظر نیاز موجود گروه های اموزشی دانشکده، گسترش امکانات از قبیل مجلات، شبکه های اطلاع رسانی و بانک های اطلاعاتی 6- نظارت بر عوامل اجرایی طرح های تحقیقاتی، پایان نامه ها ی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری 7- تشکیل جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و هماهنگی های لازم با اساتید 8- هماهنگی امور مربوط به طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها ( ابزارها، نمونه گیری ، گزارش پیشرفت کار، اصلاحات پایان نامه و انجام مکاتبات لازم ) 9- نظارت بر تصویب اجرا طرح های تحقیقاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری 10- رسیدگی به مشکلات دانشجویان در مرحله نگارش 11- تلاش جهت برقراری ارتباط با دستگاه های و سازمان های دولتی و غیر دولتی به منظور ارائه خدمات پژوهشی و اعتبارات پژوهشی و آمادگی ارائه خدمات مرتبط با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری 12- اطلاع رسانی اعضای هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در رابطه با آخرین اخبار ارسالی از دانشگاه ، وزارتخانه از طریق Email، تهیه وتنظیم و تدوین خبر درسایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده 13- بروزرسانی اطلاعات پژوهشی در وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده 14- پیگیری امور مربوط به پایه و ارتقا اعضای هیات علمی از استادیاری به دانشیاری و از دانشیاری به استادی 15- بررسی مدارک پژوهشی اعضای هیات علمی و امتیازدهی جهت انتخاب پژوهشگر برتر 16- تهیه گزارش عملکرد فعالیت معاونت پژوهشی براساس شاخص های پژوهشی موردنظر معاونت پژوهشی دانشگاه 17- آگاهی از جدیدترین آئین نامه ها، بخشنامه ها و قوانین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه 18- همکاری با واحد تحصیلات تکمیلی از جهت در اختیار گذاشتن اطلاعات آمار و شماره ثبت پایان نامه و هماهنگی تعیین زمان برگزاری دفاع تخصصی |