• 1402/10/16 - 11:07
  • تعداد بازدید خبر : 301
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

قابل توجه دانشجویان کارشناسی پرستاری ورودی بهمن 1398

قابل توجه دانشجویان کارشناسی پرستاری ورودی بهمن 98 دانشکده پرستاری ومامایی شهید بهشتی رشت

    به اطلاع دانشجویان کارشناسی پرستاری ورودی بهمن 98 می‌رساند آزمون صلاحیت بالینی براساس کوریکولوم آموزشی  دوره کارشناسی پیوسته پرستاری مصوب پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در 10 بهمن ماه 1402 برگزار می‌شود. این آزمون شامل توانمندیها و مهارت‌های اصلی مورد انتظار دانشجویان پرستاری در حیطه‌های "پرستاری بزرگسالان وسالمندان، پرستاری کودکان، پرستاری سلامت جامعه و پرستاری بهداشت مادران و نوزادان " می باشد.

  هدف ازبرگزاری این آزمون، ارزشیابی توانمندی‌های دانشجویان کارشناسی پیوسته پرستاری در حیطه‌های مختلف مهارتی، آموزشی، ارتباطی در جهت ایفای اثربخش نقش‌ها و وظایف حرفه‌ای قبل ازفارغ‌التحصیلی و ورود به عرصه‌های بالینی می‌باشد.

  شایان ذکر است جلسه توجیهی حضوری، دانشجویان در تاریخ 19 بهمن ماه 1402 ساعت 13 برگزار خواهد گردید و همچنین دانشجویان ملزم می‌باشند، کلیه اطلاعیه‌های مرتبط با آزمون صلاحیت بالینی را از طریق پرتال دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری و مطالعه نمایند. بدیهی است هرگونه ادعا درخصوص عدم اطلاع از مفاد اطلاعیه‌های درج شده مورد پذیرش نخواهد بود.

" کلیه دانشجویانی که تمامیواحدهای نظری، عملی و بالینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و جهت فراغت از تحصیل، موفقیت دراین آزمون ضروری می باشد."

 

 

کمیته برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پرستاری

  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست,اخبار حوزه معاونت آموزشی
  • کد خبر : 117315
کلمات کلیدی
اسمعیل کیان راد
خبرنگار

اسمعیل کیان راد

آخرین بروز رسانی : 1402/10/16 11:07