درچه زمانی دانشجوی فارغ التحصیل می تواند برای تسویه حساب به دانشکده مراجعه نماید؟
پس از اعلام قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری یا آزمون جامع پایان دوره دانشجویان مامایی توسط مدیران گروه، بعداز 4-3 هفته دانشجو می تواند برای تسویه حساب به اداره آموزش دانشکده مراجعه نماید.
چگونه دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیلی گواهی موقت ودانشنامه وریزنمرات خود رادریافت نمایند؟
دریافت هر گونه مدرک وگواهی بعد از فارغ التحصیلی از طریق اداره دانش آموختگان معاونت آموزشی دانشگاه انجام می شود.
آیا دانشجو می تواند واحدهایی که قبلاً در دانشگاه های دیگر گذرانده است را در رشته فعلی تطبیق نماید؟
بله می تواند. دانشجو بایستی درخواست تطبیق واحد را به اداره آموزش بدهد.اداره آموزش ریز نمرات گذرانده وتأیید شده در دانشگاه قبلی را از طریق حوزه مدیریت آموزش دانشگاه دریافت می نماید.وبا تأیید مشاور تحصیلی و مدیران گروه مربوطه ، دروسی که 80% اشتراک محتوایی داشته باشد تطبیق واحد می شود و در نیمسال جداگانه (ترم تطبیقی) در کارنامه دانشجو ثبت می شود
آیا برای انصراف از تحصیل باید هزینه پرداخت نمود؟
بله. دانشجویان دوره روزانه نسبت به تعداد ترم های تحصیلی و دروس گذرانده باید شهریه آموزش رایگان را پرداخت نمایند.
آیا دانشجو می تواند پس از انصراف از تحصیل می تواند به تحصیل باز گردد؟
بله ، برای یک بار وحداکثر تا یک ماه قبل از پایان همان نیمسال باید انصراف خود را پس بگیرد.
دانشجوی متقاضی انصراف از تحصیل بایستی به کجا مراجعه نماید؟
دانشجو درخواست انصراف خود را به اداره آموزش دانشکده ارائه می نماید .درخواست دانشجو بعد از تأیید استاد مشاور تحصیلی به حوزه مدیریت آموزشی دانشگاه ارسال می شود
آیا برای شرکت مجدد در کنکور ، باید از ادامه تحصیل در رشته فعلی خود انصراف داد؟
پاسخ: در خصوص دانشجویان دوره پردیس و شهریه پرداز(مازاد) نیازی به انصراف برای شرکت در کنکور مجدد نیست ولی دانشجویان دوره روزانه باید به دفترچه کنکور همان سال مراجعه و طبق دستورالعمل سازمان سنجش اقدام نمایند.
در چه زمانی دانشجو بایستی درخواست انتقال ویا مهمانی خود را ارسال نماید؟
زمان ارائه درخواست وبارگذاری آن در سامانه مربوطه برطبق جدول زمان بندی ارسال شده از وزارت متبوع در هر نیمسال می باشد. دانشجو می تواند از طریق سایت مذکور ویا دانشکده محل تحصیل از آن مطلع شود.
دانشجو چگونه می تواند درخواست انتقال یا مهمان به دانشگاه دیگر نماید؟
دانشجو بایستی درخواست انتقال ویا مهمان خود را در اداره آموزش دانشکده تکمیل نماید وبعد از تأیید وامضا مشاور تحصیلی دانشجو ، معاونت آموزشی وریاست دانشکده در سامانه نقل وانتقال وزارت بهداشت(guest.behdasht.gov.ir)به همراه مستندات مربوطه بارگزاری نماید. موافقت ویا مخالفت دانشگاه مقصد از طریق این سامانه اعلام میشود ودر انتها به اطلاع دانشجو رسانده می شود.
آیا دانشجو می تواند درخواست انتقال ویا مهمان به دانشگاه های دیگر بدهد؟
دانشجو در ترم اول تحصیلی خود نمی تواند درخواست انتقال ویا مهمانی بدهد.برای درخواست انتقال نیز نباید بیشتر از 50% واحدهای دوره را در دانشگاه مبدأ گذرانده باشد ومعدل کل نمرات گذرانده متقاضی باید حداقل 12 باشد.
آیا دانشجو می تواند در طول تحصیل از مرخصی استفاده نماید؟
بله می تواند استفاده نماید .دانشجوی کارشناسی پیوسته 2نیمسال ودانشجوی کارشناسی ناپیوسته 1نیمسال می تواند از مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات تحصیلی استفاده نماید.البته امکان درخواست مرخصی درترم اول وجود ندارد. در صورتی که دانشجو گواهی استعلاجی وزایمان ارائه نماید باتاًیید شورای پزشکی وشورای آموزشی دانشگاه می تواند از مرخصی تحصیلی بدون سنوات تحصیلی استفاده نماید.
در چه صورت از ادامه تحصیل دانشجو ممانعت بعمل می اید؟
درصورتی که مدت تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی بیش از 6 سال ودر مقطع کارشناسی ناپیوسته بیش از 3سال طول بکشد ویا اگر دانشجو 3نیمسال متوالی و4 نیمسال متناوب مشروط شود (معدل نیمسال کمتر از12 باشد) از تحصیل محروم می شود
دانشجوی مشروط در نیمسال بعد چند واحد می تواند اخذ نماید؟
دانشجو می تواند حداکثر 14 واحد اخذ نماید.
دانشجویان در هر ترم مجاز به اخذ چند واحد می باشد؟
هر دانشجو می تواند حداقل 12 واحدو حداکثر20واحد اخذ نماید. البته دانشجویان دارای معدل بالای 17 می توانند تا 24 واحد اخذ نمایند ودر ترم6 (برای کارشناسی پیوسته) وترم 3(برای کارشناسی ناپیوسته)که نیمسال قبل از ورود عرصه می باشددر صورتی که معدل نیمسال قبل بالاتر از12باشد می تواند تا24 واحد اخذ نماید. تعداد واحد برای ترم تابستانی 6 واحد می باشد.
دانشجو چگونه می تواند انتخاب واحد نماید؟
ترجیحأ در ترم اول انتخاب واحد از طریق اداره آموزش دانشکده انجام می شود. ولی درکل دانشجو با وارد شدن به سایت دانشگاه وانتخاب سامانه مدیریت آموزشی (هم آوا) و وارد کردن کد کاربری (کد دانشجویی) ورمز عبور (کد ملی دانشجو) می تواندوارد صفحه شخصی خود در هم آوا شده وگزینه انتخاب واحد را انتخاب نماید. واحدهای مربوط به همان نیمسال دانشجو بصورت پیش فرض دیده می شود.
دانشجو چگونه می تواند هنگام ثبت نام اولیه تأییدیه تحصیلی بگیرد؟
دانشجو موظف است جهت دریافت تأییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی وزارت آموزش وپرورش به آدرس www.emt.medu.ir ثبت نام نموده وکد پیگیری دریافت وکد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت نام مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد نماید وهمچنین کد پیگیری را درهنگام تحویل مدارک ثبت نامی به دانشکده تحویل نماید.
کدام طرح پژوهشی را باید در سامانه مرکز ثبت کارآزمایی بالینی ایران(IRCT)ثبت کرد؟واین طرح چه زمانی باید کد کمیته اخلاق را اخذ کند؟
تمامی کارآزمای های بالینی باید در سامانه"مرکز ثبت کارآزمایی بالینی ایران" ثبت شده و شناسه IRCT بگیرند ، طرح های کارآزمایی بالینی باید ابتدا کد کمیته اخلاق را اخذ کرده و سپس شناسه IRCT را بگیرند.
هنگام ثبت پروپوزال در پژوهشیار چه مواردی در بخش ضمائم ارسال شود؟
پروپوزال و پرسشنامه مورد تایید استاد راهنما، مقلات پشتیبان، فرم تکمیل شده صدور کد اخلاق و رضایت آگاهانه اخلاق
شرایط استفاده از پرونده های پزشکی در پژوهش چیست؟
هدف مطالعه و روش حفظ رازداری باید به کمیته اخلاق ارائه شود. نام وسمت افرادی که به اطلاعات دسترسی دارند مشخص باشد . زمان دسترسی به پرونده ها محدود و مشخص باشد.
آیازیر سن قانونی بودن یا بیماری روانی داشتن مساوی است با فقدان ظرفیت؟
خیر
چه گروههایی فاقد ظرفیت یا صلاحیت تصمیم گیری شناخته می شوند؟
کودکان، افراد مبتلا به زوال عقل ، افراد دارای اختلال یادگیری، افراد دارای مشکلات جدی روانی
اطلاعات لازم برای آگاهی آزمودنی انسانی شامل چه مواردی است؟
کلیه مواردی است که در بندهای رضلیت آگاهانه آنلاین لحاظ شده و در سامانه پژوهشیار برای محققین در دسترس است.
رضایت معتبر جیست؟
اخذ رضایت در شرایطی که ویژگی های زیر برقرار باشدالف) وجودآگاهی از طریق ارائه اطلاعات لازم به زبان قابل فهم ب) آزادی شرکت در مطالعه ج) داشتن صلاحیت و توانایی تصمیم گیری
آیا ضروری است که شرکت کننده در مطالعه از انجام پژوهش مطلع باشد؟
برای کلیه مطالعات روی آزمودنی انسانی متناسب با نوع مطالعه و شرایط شرکت کننده با نظر کمیته اخلاق باید رضایت آگاهانه از داوطلب /تصمیم گیرنده جایگزین دارای صلاحیت اخذ نمود. در مواردی که اطلاع آزمودنی از جزئیات مطالعه بر پیامد مورد سنجش تاثیر گذار باشد.مطابق نظر کمیته اخلاق اقدام می شود.
درصورت نیاز به ویرایش پروپوزال پایان نامه در پژوهشیار چه اقدامی لازم است؟
الف) در مرحله قبل از ارسال به مدیریت پایان نامه ها ، استاد راهنما برای قابل ویرایش نمودن پروپوزال دسترسی داردب) در مرحله قبل از ارسال به کمیته اخلاق، درخواست ویرایش برای مدیریت پایان نامه دانشکده ارسال شود.ج)پس از ارسال پروپوزال به کمیته اخلاق ، کلیه درخواست های ویرایش (حتی در مرحله عقد قرارداد و اجرا ) به ادمین کمیته اخلاق ارسال گردد.
تیم پژوهش برای پاسخ به نظر داور کمیته اخلاق چه مدت فرصت دارد؟
انتظار می رود مجری/دانشجو پس از مشورت با اساتید در عرض یک هفته به نظر داور کمیته پاسخ دهد در صورت عدم پاسخدهی ، دو نوبت دیگر نامه یادآور توسط ادمین ارسال می شود،یک هفته پس از آخرین نامه یادآور ادمین کمیته یا مجری/استادراهنما تماس تلفنی می گیرد در صورت تداوم عدم پاسخگویی، نامه اخطار بایگانی به مجری ارسال شده ، همزمان نامه اتوماسیونی به مجری/استادراهنما و معاون پژوهشی دانشکده ارسال می گردد.
رضایت آگاهانه برای کودکان چگونه اخذ می شود؟
در نوزاد و کودک زیر 7 سال اخذ رضایت آگاهانه توسط والدین(پدر و مادر) در کودک 15-7 اخذ رضایت آگاهانه توسط سرپرست قانونی همراه با موافقت کودک در کودک18-15اخذ رضایت آگاهانه هم از سرپرست قانونی و هم از کودک
اگر آزمودنی بی سواد باشد چگونه رضایت آگاهانه کسب می شود؟
ارائه شفاهی اطلاعات در حضور یک شاهد (غیر ذینفع در پژوهش)، تایید مکتوب شاهد در خصوص ارائه کامل اطلاعات و انتخاب آزادانه فرد ( رضایت آگاهانه توسط شاهد نیز امضا می شود)
چه موقع می توان نمونه گیری طر ها / پایان نامه را شروع کرد؟
در طرح پس از دریافت کد اخلاق و عقد قرارداد در سامانه پژوهشیار و کسب معرفی نامه از معاونت پژوهشی دانشگاه در پایان نامه پس از دریافت کد اخلاق و کسب معرفی نامه از معاونت پژوهشی دانشگاه
پس از ثبت پروپوزال پایان نامه در پژوهشیار ، چه مراحلی تا صدور مصوبه اخلاق طی می شود؟
تایید پروپوزال توسط استادراهنما و ارسال به کارشناس پژوهشی(ادمین سامانه پژوهشیاردر دانشکده) 2-ارسال پروپوزال به داوران توسط ادمین سامانه پژوهشیاردر دانشکده3-اعلام نظرات داوران به مجری توسط کارشناس پژوهشی دانشکده4-ویرایش پروپوزال در پژوهشیار توسط مجری و ارسال پاسخ به داور در پژوهشیار 5-برگزاری جلسه دفاع پروپوزال6-ارسال پروپوزال اصلاح شده نهایی به داوران پژوهشی دانشگاه7- اعلام نظرات داوران به مجری توسط کارشناس پژوهشی دانشگاه 8- ویرایش پروپوزال در پژوهشیار توسط مجری طبق نظرات داوران پژوهشی دانشگاه 9-ارسال پروپوزال اصلاح شده به کارگروه اخلاق10-صدور مصوبه اخلاق و اطلاع رسانی از طریق پیامک و پژوهشیار
آیا طرح ها / پایان نامه ها قبل از صدور مصوبه اخلاق مطالعه را شروع کرد؟
طبق ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، از ابتدای سال 1395آغاز هرگونه پژوهش (طرح پژوهشی یا پایان نامه ) قبل از اخذ کد اخلاق، به عنوان تخلف پژوهشی محسوب شده و تبعات قانونی برای مجری طرح خواهد داشت.
درصورتی که مرکز هدف در پژوهشیار اشتباه انتخاب شده باشد آیا امکان ویرایش وجود دارد؟
انتخاب مرکز هدف مطالعه یکبار در دسترس شما خواهد بود، بنابراین لازم است در انتخاب مرکز هدف اول دقت نمائید . چنانچه مرکز هدف مطالعه ای انتخاب شده و مراحل ثبت به اتمام رسیده باشد ، برای اصلاح آن می توانید با ادمین سامانه پژوهشیاردانشکده هماهنگ نمایید.
آیا مجری می تواند مستقیما طرح تحقیقاتی را به کمیته اخلاق ارسال نماید؟
خیر-کمیته اخلاق در پژوهش زیست پزشکی فقط طرح هایی را بررسی می کند که توسط یک مرجع علمی(شورای علمی-پژوهشی) صلاحیت دار تایید شده باشد.
ﻫﺮ داﻧﺸﺠﻮ ﭼﻨﺪ ﻧﯿﻤﺴﺎل ﻣﺠﺎز اﺳﺖ ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺑﮕﯿﺮد؟
در ﺧﺼﻮص ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎ اﺣﺘﺴﺎب در ﺳﻨﻮات ، ﻃﺒﻖ آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺗﺎ ﯾﮏ ﻧﯿﻤﺴﺎل اﻣﮑﺎن اﺧﺬ ﻣﺮﺧﺼﯽ وﺟﻮد دارد. اﻣﮑﺎن اﺧﺬ ﻣﺮﺧﺼﯽ در ﺗﺮم ﯾﮏ وﺟﻮد ﻧﺪارد. در ﺧﺼﻮص ﻣﺮﺧﺼﯽ زاﯾﻤﺎن ﺑﺪون اﺣﺘﺴﺎب در ﺳﻨﻮات اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از دو ﺗﺮم ﻣﺮﺧﺼﯽ وﺟﻮد دارد و خانم های دارای فرزند زیر 2 سال تا چهار ترم امکان اخذ سنوات بدون احتساب وجود دارد.
درﺧﻮاﺳﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﺮﺻﺖ ارﻓﺎﻗﯽ ﭼﻪ زﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺤﻮﯾﻞ اداره ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﺷﻮد ؟
ﻣﻌﻤﻮﻻ در ﺑﺎزه زﻣﺎﻧﯽ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ اي ﻗﺒﻞ از اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﺤﻮﯾل کارشناس ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﮔﺮدد. ﻓﺮم ﻓﺮﺻﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ بار اول در ﺷﻮراي ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸﮑﺪه ﻣﻄﺮح ﻣﯽ ﺷﻮد . هر داﻧﺸﺠﻮ در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ فقط یکبار ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ از ﺳﻨﻮات ارﻓﺎﻗﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﺪ. در مراحل بعدی درخواست دانشجو با مدارک معتبر در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و در صورت تکرار درخواست ، در کمیسیون موارد خاص منطقه مطرح می گردد. ادامه تحصیل دانشجو منوط به اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص است.
ﻣﯿﺰان ﺷﻬﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﺑﺮاي داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺷﻬﺮﯾﻪ ﭘﺮداز ﺑﻪ ﭼﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؟ از ترم ﭼﻨﺪم اﻟﺰام ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﻬﺮﯾﻪ وﺟﻮد دارد؟
ﻣﺒﻠﻎ ﺷﻬﺮﯾﻪ هر ﺳﺎﻟﻪ بر ﻃﺒﻖ ﺗﻌﺮﻓﻪ ايﮐﻪ از ﻃﺮف داﻧﺸﮕﺎه ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﯽ ﮔﺮدد. داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺷﺎﻫﺪ ﺷﻬﺮﯾﻪ پرداز از ﺗﺮم 5 ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﻠﺰم ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﻬﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. واریز شهریه ها بایستی از طریق سامانه هم آوا ثبت شود.
آﯾﺎ ﭘﺲ از دﻓﺎع و ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ اﻣﮑﺎن درﯾﺎﻓﺖ ﮔﻮاﻫﯽ از داﻧﺸﮑﺪه وﺟﻮد دارد ؟
خیر. درﯾﺎﻓﺖ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﺪرك و ﮔﻮاﻫﯽ ﺑﻌﺪ از ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ از ﻃﺮﯾﻖ اداره اﻣﻮر ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن داﻧﺸﮕﺎه اﻣﮑﺎﻧﭙﺬﯾﺮ اﺳﺖ. ارﺳﺎل درﺧﻮاﺳﺖ ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ ﺗﻨﻬﺎ از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ الکترونیکی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان وﺟﻮد دارد . داﻧﺸﺠﻮ دو ﻫﻔﺘﻪ بعد از ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺪارك ﺑﻪ داﻧﺸﮑﺪه و ارﺳﺎل ﻣﺪارك از طریق داﻧﺸﮑﺪه ﺑﻪ معاونت آموزشی داﻧﺸﮕﺎه در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ الکترونیکی دانش آموختگان درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﺪرك ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ ﺧﻮد را ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﺪ.
داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﭘﺴﺮ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﺗﺎ ﭼﻪ زﻣﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ ؟
داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﭘﺴﺮ ﺗﺎ ۶ ﻧﯿﻤﺴﺎل(٣ ﺳﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ) از ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ اﺑﺘﺪاي ورود داﻧﺸﺠﻮ ﺻﺎدر ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ. در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ داﻧﺸﺠﻮ در اﯾﻦ ۶ ﺗﺮم ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻞ ﻧﺸﺪ از ﺗﺮم ٧ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ هر ﻧﯿﻤﺴﺎل از ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺷﻮد ﺣﺘﯽ اگر داﻧﺸﺠﻮ در ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺑﺪون اﺣﺘﺴﺎب ﯾﺎ ﺑﺎ اﺣﺘﺴﺎب در ﺳﻨﻮات ﺑﺎﺷﺪ.
اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪﻫﺎ و ﻣﺸﺮوﻃﯽ ﻫﺎ در دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ و دﮐﺘﺮي ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮرت اﺳﺖ ؟
در ﺧﺼﻮص اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪ ﻃﺒﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ هر رﺷﺘﻪ و در ﻫﺮ ﻧﯿﻤﺴﺎل ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪ ﺻﻮرت ﮔﯿﺮد ﮐﻪ ﻃﺒﻖ آﯾﯿﻦ ﻧﺎمه ﺘﺎ ﺳﻘﻒ ١۴ واﺣﺪ (ﺑﺎ اﺣﺘﺴﺎب ﮐﻠﯿﻪ دروس اﻋﻢ از اﺻﻠﯽ- ﮐﻤﺒﻮد، ﺟﺒﺮاﻧﯽ ﯾﺎ ﺑﺪون تاثیر و ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ) ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﻻزم به ذﮐﺮ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﺮه ﻣﺮدودي دروس ﮐﻤﺒﻮد، ﺟﺒﺮاﻧﯽ ﯾﺎ ﺑﺪون تاثیر در دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ زیر ١٢ و دروس تخصصی و اﺻﻠﯽ زﯾﺮ ١۴ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. اﮔﺮ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن کارشناسی ارﺷﺪ ٢ ﻧﯿﻤﺴﺎل ﻣﺘﻨﺎوب ﯾﺎ ﻣﺘﻮاﻟﯽ ﻣﻌﺪل زﯾﺮ ١۴ ﮐﺴﺐ ﮐﻨﻨﺪ (ﻣﺸﺮوﻃﯽ) ﺑﺎﻋﺚ ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ از ﺗﺤﺼﯿﻞ داﻧﺸﺠﻮ ﻣﯽ ﺷﻮد. در ﺧﺼﻮص داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﮐﺘﺮي : ﻫﺮ ﺗﺮم ﺑﯿﻦ 8 ﺗﺎ 12 واﺣﺪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ اﺧﺬ ﮐﻨﻨﺪ و ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻧﻤﺮات داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﮐﺘﺮی نباﯾﺪ ﮐﻤﺘﺮ از 15 ﺑﺎﺷﺪ در ﻏﯿﺮ اﯾﻨﺼﻮرت ﻣﺸﺮوط ﻣﯽ ﺷﻮد و اﮔﺮ دو ﻧﯿﻤﺴﺎل ﻣﺸﺮوط ﺷﻮﻧﺪ ، ﻣﺤﺮوم از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ.
آﯾﺎ در دوران ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﻧﯿﺎز اﺳﺖ ﻫﺮ ﺗﺮم واﺣﺪ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻮد؟
ﺑﻠﻪ - ﺣﺘﻤﺎ داﻧﺸﺠﻮ ﻣﻠﺰم اﺳﺖ ﺷﺨﺼﺎ در اﺑﺘﺪاي ﻫﺮ ﻧﯿﻤﺴﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و در ﻣﺪت ﻣﺠﺎز اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪ ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ از ﭘﺎﯾﺎن نامه دﻓﺎع ﻧﮑﺮده اﻧﺪ اﻧﺘﺨﺎب واﺣﺪ را اﻧﺠﺎم دﻫﺪ در غیر اﯾﻨﺼﻮرت ﻋﻮاﻗﺐ آن بر ﻋﻬﺪه داﻧﺸﺠﻮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.
ﻃﻮل ﻣﺪت ﻣﺠﺎز ﺑﺮاي ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﻣﻘﻄﻊ دﮐﺘﺮي ﭼﻘﺪراﺳﺖ؟
ﻣﺪت ﻣﺠﺎز ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺑﺮاي ﺗﺤﺼﯿﻞ در دوره دﮐﺘﺮاي ﺗﺨﺼﺼﯽ 9 ﻧﯿﻤﺴﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . از ﺗﺮم ١٠ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﺮﺻﺖ ارﻓﺎﻗﯽ اﺧﺬ ﮔﺮدد ﮐﻪ اوﻟﯿﻦ ﺑﺎر در ﺷﻮراي ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸگاه اﺧﺬ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺮم 11 و 12 از کمیسیون خاص دانشگاه ﻓﺮﺻﺖ ارﻓﺎﻗﯽ اﺧﺬ ﻣﯽ ﺷﻮد. در ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اداﻣﻪ ﺗﺮم 13، 14 و 15 ﺑﺎﯾﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﻃﺮح در ﮐﻤﯿﺴﯿﻮن ﻣﻮارد ﺧﺎص منطقه اﻗﺪام ﻣﯽ ﮔﺮدد و داﻧﺸﺠﻮ ﻣﻠﺰم ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﻬﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد
آﯾﺎ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﮐﺘﺮي ﻣﺸﻤﻮل درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻤﮏ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ؟
ﺑﻠﻪ- داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﮐﺘﺮي ﺑﺠﺰ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺷﻬﺮﯾﻪ ﭘﺮداز و ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺎزاد ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ ﺑﺎ اراﯾﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﮐﺘﺒﯽ و ﺗﺎﯾﯿﺪ معاونت آموزشی ﺑﻪ ﺷﺮط اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﻧﺠﺎم ﮐﺎر ﺗﻮﺳﻂ ﮔﺮوه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻣﺸﻤﻮل درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻤﮏ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. دانشجو در نیمسال مشمول سنوات ( ترم 11 و به بعد )کمک هزینه دریافت نمی کند.
دﻓﺎع از ﻋﻨﻮان، ﭘﺮوﭘﻮزال، اراﯾﻪ ﮔﺰارش ﺷﺶ ﻣﺎﻫﻪ، ﭘﯿﺶ دﻓﺎع و دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ ( ارﺷﺪ و دﮐﺘﺮي) ﺑﻪ چه صورت اﺳﺖ؟
دستورالعمل اجرایی پیش نویس طرح تحقیقاتی (دستورالعمل نگارش پرپوزال) ، مراحل تصویب و ثبت پایان نامه/ رساله ، فرآیند تصویب عنوان رساله دانشجویان مقطع PHD ، فرآیند دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد در سایت دانشکده و منوی معاونت تحقیقات و فناوری و منوی تحصیلات تکمیلی به صورت فایل موجود است.
ﺑﻌﺪ از ﺛﺒﺖ ﻋﻨﻮان در ﺷﻮراي ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ آﯾﺎ اﻣﮑﺎن ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻋﻨﻮان وﺟﻮد دارد؟
ﺑﻠﻪ. ﯾﮑﺒﺎر آن ﻫﻢ ﺑﺎ ذکر ادله ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮل و ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺷﻮراي ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﮔﺮوه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﺮاي داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎسی ارﺷﺪ براي ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻋﻨﻮان در ﻣﻘﻄﻊ دﮐﺘﺮي ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدي و ﻣﻮرد ﺗﺎﯾﯿﺪ در ﯾﮑﯽ از ﻓﺮم ﻫﺎي ﺑﺮرسی پیشرفتی ﮐﻪ ﺑﻪ ﮔﺮوه ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد و ﺣﮑﻢ ﺻﻮرت ﺟﻠﺴﻪ را (زﻣﺎن دﻓﺎع ﭘﺮوﭘﻮزال . اراﺋﻪ ﺳﻤﯿﻨﺎر و پیش دفاع) دارد ذﮐﺮ ﺷﻮد.
آﯾﺎ اﻣﮑﺎن ﺑﺮﮔﺰاري ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع ﺑﺪون ﺣﻀﻮر اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ وﺟﻮد دارد؟
خیر- ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع ﺑﺪون ﺣﻀﻮر اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ رﺳﻤﯿﺖ ﻧﺪارد مگر در ﺷﺮاﯾﻂ ﺧﺎص و ﺑﺎ ﻣﻮاﻓﻘﺖ اداره ﺗﺤﺼﯿﻼت تکمیلی
ﻣﺮاﺣﻞ اﻧﺠﺎم دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﭼﯿﺴﺖ؟
مراحل و توضیحات مربوطه بصورت فایلWORD در سایت دانشکده ، منوی معاونت تحقیقات و فناوری موجود است.
ﻣﺮاﺣﻞ اﻧﺠﺎم دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ در ﻣﻘﻄﻊ دﮐﺘﺮي ﺗﺨﺼﺼﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
شیوه نامه ی اجرایی پایان نامه و گزارش پیشرفت تحصیلی دکتری تخصصی در سایت دانشکده و منوی تحصیلات تکمیلی به صورت pdf موجود است.
آﯾﺎ اﻣﮑﺎن ﺗﻐﯿﯿﺮ ﯾﮑﯽ از ﻧﺎﻇﺮﯾﻦ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ دﮐﺘﺮي ﺑﻌﺪ از ﺗﺼﻮﯾﺐ در ﺷﻮراي ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ وجود دارد؟
خیر- ﻣﮕﺮ ﺑﺎ اﻋﻼم ﮐﺘﺒﯽ اﺳﺘﺎد ﻧﺎﻇﺮ ﻣﺮﯾﻮﻃﻪ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻋﺪم ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺟﻬﺖ اداﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎري و ﯾﺎ اراﺋﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪات مرﺑﻮط ﺑﻪ ﻋﺪم ﺷﺮﮐﺖ ﻧﺎﻇﺮ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ د ر ﺟﻠﺴﺎت
در ﺻﻮرت وﺟﻮد ﻣﺸﮑﻞ در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭘﮋوﻫﺸﯿﺎر، ﺛﺒﺖ ﭘﺮوﭘﻮزال ﯾﺎ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ وﯾﺮاﯾﺶ ﻣﻮارد ﺛﺒﺖ ﺷﺪه ﭼﮑﺎر ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮد ؟
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭘﮋوﻫﺸﯿﺎر در ﺣﻮزه ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﯽ اداره ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ. در ﺻﻮرت وﺟﻮد ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺳﻮال ﯾﺎ ﻣﺸﮑل با ادﻣﯿﻦ پایان نامه ها خانم شعبان پور و خانم ساحلی ارتباط برقرار کنید.
ﺗﺒﺪﯾﻞ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﻃﺮح ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ؟
ﺑﻠﻪ. اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع در ﺣﻮزه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻣﺤﺘﺮم ﭘﮋوﻫﺸﯽ داﻧﺸﮑﺪه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
ﺑﺮاي ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ ﭼﻨﺪ ﺟﻠﺪ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺻﺤﺎﻓﯽ ﺷﺪه ﻧﯿﺎزاﺳﺖ ؟
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺟﻠﺪ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺻﺤﺎﻓﯽ ﺷﺪه ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ داﻧﺸﮑﺪه ﺗﺤﻮﯾﻞ داده ﺷﻮد. ﺑﺮاي ﺗﯿﻢ تحقیق ﺗﺤﻮﯾﻞ CD و ﯾﺎ ارسال ﻓﺎﯾﻞ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﻔﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
ﭼﻘﺪر زﻣﺎن ﻻزم دارم ﺗﺎ ﺑﻌﺪ از دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﺎرﻫﺎي ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ رو اﻧﺠﺎم ﺑﺪم؟
ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ هر ﭼﻪ زودتر اﺻﻼﺣﺎت ﻣﺮبوط ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ اﻧﺠﺎم و اﻣﻮر ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ اﻧﺠﺎم ﺷﻮد.
ﻧﻤﺮه دﻓﺎع ﻣﻦ ( ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ) از ﭼﻨﺪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد؟
ا ز 18 وﻟﯽ اگر اﮐﺴﭙﺖ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺴﺘﺨﺮج از ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ در ژورﻧﺎل ﻋﻠﻤﯽ ﭘﮋوﻫﺸﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ 19و اگر در مجله های که در ISI/Scopus /pubmed نمایه باشند از 20 محاسبه خواهد شد.
ﺷﺮاﯾﻂ اﻧﺠﺎم پیش دﻓﺎع و دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺑﺮاي داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﮐﺘﺮي ﭼﯿﺴﺖ؟
ﭘﻮﺷﺶ دادن ﺗﻤﺎﻣﯽ واﺣﺪ ﻫﺎي ﻣﻮﻇﻔﯽ و اراﺋﻪ ﺑﯿﻼن ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪه ﺑﻪ مدیر تحصیلات تکمیلی ﺑﺎ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻣﺪﯾﺮ ﮔﺮوه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ اﺟﺎزه ﺗﯿﻢ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﭼﺎپ دو ﻣﻘﺎﻟﻪ (ﯾﮏ ﻣﻘﺎﻟﻪ از دوره آﻣﻮزﺷﯽ و ﯾﮏ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﻨﺘﺞ از ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ) در ژورﻧﺎل ﻫﺎي ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻃﺒﻖ آﯾﯿن نامه. ﯾﺎ ﭼﺎپ ﯾﮏ ﻣﻘﺎﻟﻪ و اراﺋﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﻣﻘﺎﻟﻪ دوم در اﯾﻦ ﺻﻮرت اﻧﺠﺎم اﻣﻮر ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﻌﺪ از ﭼﺎپ مقاله دوم اﻧﺠﺎم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
ﺑﺮاي دﻓﺎع از ﭘﺮوﭘﻮزال ، اراﺋﻪ ﺳﻤﯿﻨﺎر و ﭘﯿﺶ دﻓﺎع ﭼﻪ ﮐﺎر ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﻨﻢ؟
پس از تائید پایان نامه توسط استاد راهنما، دانشجو پس از تکمیل فرم تعیین تاریخ پیش دفاع را تکمیل نموده تحویل کارشناس پژوهش می دهد تا مجوز ورود دانشجو به جلسه پیش دفاع صادر گردد.کارشناس پژوهشی برای داوری ساختار پایان نامه و تائید منابع توسط کارشناسان کتابخانه دانشکده اقدام و پس از تائید آنان توسط ایمیل برای داوران مربوطه ارسال می گردد. پس از اصلاحات توسط دانشجو ، تاریخ جلسه پیش دفاع تعیین می گردد. فلوچارت مراحل تصویب و ثبت طرح پایان نامه ای در زیر منوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده به صورت PDF موجود است.
ﺑﻌﺪ از دﻓﺎع ﻧﻬﺎﯾﯽ ﭼﻪ ﮐﺎري ﺑﺎﯾﺪ اﻧﺠﺎم دﻫﻢ؟
فرآیند مراحل فارغ التحصیلی از معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده در زیر منوی معاونت تحقیقات و فناوری موجود است. به صورت اختصار به شرح ذیل است: اﻧﺠﺎم اﺻﻼﺣﺎت ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﺷﺪه و ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﺗﺎﯾﯿﺪ اﺻﻼﺣﺎت ﻧﻬﺎﯾﯽ تکمیل ﻓﺮم وﺻﻮل ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ( ﯾﮏ ﻧﺴﺨﻪ ﻓﻘﻂ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ و ﺗﯿﻢ ﺗﺤﻘﯿﻖ) CD و ﯾﺎ ﻓﺎیل ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﺗﺴﻮﯾﻪ ﺣﺴﺎب (داخلی و خارجی) ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ اﻣﻮر داﻧﺸﺠﻮي و اﺧﺬ ﻓﺮم ﻣﯿﺰان ﺑﺪﻫﯽ و ﺗﺴﻮﯾﻪ ﺣﺴﺎب
نحوه استفاده از اینترنت در دانشکده به چه صورت است؟
دانشجویان برای استفاده از اینترنت در دانشکده می توانند به اتاق اینترنت در کتابخانه مراجعه نمایند و در ساعاتی که کلاس نیست از امکانات اتاق اینترنت استفاده نمایند و در صورت مشکل در استفاده از سیستم ها به مسئول اتاق اینترنت در کتابخانه مراجعه نمایند. دانشکده دارای سه اتاق اینترنت می باشد . که دو اتاق مخصوص دانشجویان phdخواهران و برادران در طبقه دوم و یک اتاق با تعداد 15 سیستم در بخش اینترنت کتابخانه دانشکده فعال می باشد.
برای استفاده از اینترنت خوابگاه چه باید کرد؟
به راهنمایی که در لینک ذیل موجود می باشد مراجعه کنید. https://it.gums.ac.ir/vpn-connection
از طریق vpn نمیتوانم کانکت شوم؟
این سوال نیاز به بررسی دارد. معمولا دو یا سه هفته از آغاز سال تحصیلی اطلاعات دانشجویان جدیدالورود توسط معاونت آموزشی به واحد آمار و اطلاعات دانشگاه ارسال می شود و vpn برای دانشجویان ساخته می شود. در غیر این صورت ممکن است دانشجو در زمان اتصال با خطای شماره 691 مواجه شود که یا نام کاربری و کلمه عبور را اشتباه وارد کرده است یا در سیستمی دیگر قبلا متصل شده بوده و بدون hang up کردن vpnخود ، در سیستمی جدید قصد استفاده از آن را دارد . مورد آخر، با توجه به سطح مقطع تحصیلی برای دانشجویان حجم دانلود تعریف شده است، ممکن است حجم دانلود به اتمام رسیده باشد. باید در نظر داشت در صورت استفاده از سایت هایی که مورد تایید افتا نمی باشد، vpn شخص غیر فعال شده و امکان فعال سازی مجدد وجود ندارد به همین علت دانشجویان، در اختیار دادن اطلاعات vpn خود به یکدیگر خودداری نمایند.
نام کاربری و کلمه عبور جهت استفاده از vpn چیست؟
به واحد ITدانشکده مراجعه فرمایید.
برای استفاده از vpn دانشجویی نیاز به چه اطلاعاتی است؟
vpn نیاز به تنظیمات و نصب ندارد. دانشجو می تواند این برنامه را از سایت دانشکده در قسمت زیر دانلود و روی دسکتاب سیستم خود قرار دهد. مسیر دانلود از سایت دانشکده nmr.gums.ac.ir > حوزه ریاست > آمار و فناوری اطلاعات > دریافت فایل > vpn یا article vpn که article vpn جهت سرچ مقالات علمی می باشد.
نحوه ورود اساتید و دانشجویان به محیط کلاس آنلاین به چه صورتی می باشد؟
اساتید: با هماهنگی مسئول واحد سمعی بصری لینک کلاس بصورت Admin فعال میگردد یا نام کاربری و کلمه عبور ورود به روم به استاد ارائه می شود. دانشجویان: با کلیک بر روی لینک کلاس یا کپی آدرس آن در قسمت آدرس بار مرورگر کامپیوتر یا موبایل خود، می توانند با کلمه عبور : شماره دانشجویی و کلمه عبور: کد ملی وارد شوند، یا در لینک دوم بصورت مهمان وارد شوند.
زﻣﺎن ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای درﺧﻮاﺳﺖ ﺟﻠﺴﺎت آﻧﻼﯾﻦ ﭼﻪ زﻣﺎﻧﯽ اﺳﺖ ؟
ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد زﯾﺎد درﺧﻮاﺳﺘﮭﺎ و ھﻤﺎھﻨﮕﯿﮭﺎی ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای رزرو و ارﺳﺎل ﻟﯿﻨﮏ ﺣﺪاﻗﻞ ده روز ﻗﺒﻞ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز درﺧﻮاﺳﺖ ارﺳﺎل ﺷﻮد و ﻗﺒﻞ از اطﻼع رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮﯾﻦ ﺣﺘﻤﺎ از رزرو وﻗﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ اطﻤﯿﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﮐﻨﻨﺪ . در ﻣﻮاردی ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ وﻗﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺗﺪاﺧﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ها وﺟﻮد دارد.
ﺑﺮای اراﺋﻪ از طﺮﯾﻖ اﺳﮑﺎی روم ﺑﻪ ﭼﻪ ﻧﺮم اﻓﺰاری ﻧﯿﺎز اﺳﺖ ؟
ﺑﻪ ﻟﭗ ﺗﺎپ ﯾﺎ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻣﺠﮭﺰ ﺑﻪ وﺑﮑﻢ و ﻣﯿﮑﺮوﻓﻦ ﻧﯿﺎز اﺳﺖ . که کارشناس واحد سمعی بصری در اختیار شما قرار می دهد.ﻟﯿﻨﮏ ﻣﺮﺑﻮطﻪ را در آدرس بار یک مرورگر ﮐﭙﯽ ﮐﻨﯿﺪ و وارد روم می¬شوید.
رزرو ﺟﻠﺴﺎت و ﮐﻼﺳﮭﺎی آﻧﻼﯾﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮرت اﺳﺖ؟
برای رزرو ﺟﻠﺴﺎت دﻓﺎع ،ﮐﺎرﮔﺎھﮭﺎ و وﺑﯿﻨﺎرها، ﻧﺎم و ﻧﺎم ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ، ﻣﻘﻄﻊ، ﻋﻨﻮان ﺟﻠﺴﻪ ، ﺗﺎرﯾﺦ و ﺳﺎﻋﺖ درﺧﻮاﺳﺘﯽ و ﺗﻌﺪاد ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن با مسئول واحد سمعی بصری آقای مهندس راد هماهنگی های لازم را انجام دهید. زﻣﺎن ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد و ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﺪ در اﺳﮑﺎی روم رزرو اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد . در ﻏﯿﺮ اﯾﻨﺼﻮرت ﺑﺎ ھﻤﺎھﻨﮕﯽ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ رزرو وﻗﺖ در زﻣﺎن دﯾﮕﺮی انجام خواهد شد. در ھﻤﻪ ی ﻣﻮارد درﺧﻮاﺳﺖ ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ھﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ از ﺑﺮﮔﺰاری ﺟﻠﺴﻪ ارﺳﺎل ﺷﻮد و ﻗﺒﻞ از اطﻼع رﺳﺎﻧﯽ زﻣﺎن ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮﯾﻦ ﺣﺘﻤﺎ از ررزو ﻗﻄﻌﯽ اطﻤﯿﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﺷﻮد. ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ دانشجویان ﻗﺼﺪ ارائه وﺑﯿﻨﺎر دارﻧﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﯾﮑﯽ از اﺳﺎﺗﯿﺪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﻮﻧﺪ
لینک روم های دانشکده برای برگزاری ﺟﻠﺴﺎت دﻓﺎع ،ﮐﺎرﮔﺎھﮭﺎ و وﺑﯿﻨﺎرها را معرفی کنید.
کلاس های مجازی دانشجویان از طریق samalive.ir برگزار می شود. بغیر از کلاس های آموزشی در ادوب کانکنت با هماهنگی 48ساعت قبل با ITدانشکده جهت دریافت مشخصات افراد شرکت کننده قابل راه اندازی می باشد.