به نام خدا |
|
یونس پایدار |
معاون مالی و مسئول حسابداری |
شماره تماس: 333555001 |
داخلی:219
تعریف حسابداری: متصدی تحت نظارت مقام مافوق عهده دار انجام امور مختلف حسابداری برحسب مورد تصدی می باشد. فعالیت های موجود در این رشته از نظر اهمیت وظایف وظایف و مسئولیتها و شرایط احراز به 10 طبقه از پایین ترین سطح طبقه 1 گروه 7 تا بالاترین سطح طبقه 10 گروه 16 تقسیم می گردد که برحسب مورد ممکن است متضمن انجام کارهای اجرایی، کارشناسی و یا سرپرستی باشد.
شرح وظایف : وظیفه معاون و مسئول حسابداری برنامه ریزی در کارها ، تهیه و تنظیم دستورعملها و روش ها و رویه های مالی بمنظور ایجاد هماهنگی و انجام عملیات حسابداری براساس استانداردهای تعیین شده ، تامین مالی، بودجه بندی، انجام تجزیه و تحلیل نسب های مالی و بررسی گزارش های مالی و ارائه گزارشات، اعمال نظارت و کنترل بمنظور حسن اجرای قوانین و مقررات دستور العملها و بخش نامه های مالی در واحد: 1- کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر کلیه امور اداری و مالی براساس قوانین و مقررات آئین نامه ها و دستور العمل های موجود 2- کنترل و و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری 3- کنترل محاسبات دریافت ها و پرداهت و کنترل صحت مدارک ضمیمه اسناد حسابداری 4- نظارت و کنترل سیستم اتوماسیون و انجام دقیق و بموقع مکاتبات اداری 5- نظارت بر اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور مالی و معاهداتی 6- ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس واحد در خصوص وظایف مربوطه 7- شرکت در شوراها و کمسیون ها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی در چارچوب مقررات و مصالح واحد 8- مطالعه دقیق کلیه دستور العمل ها ، بخش نامه ها و اطلاعیه ها و ارائه آنها به کارکنان تحت نظارت جهت مطالعه و افزایش سطح آگاهی آنها و در صورت نیاز تشکیل جلسات توجیهی به منظور رفع ابهامات 9- نظارت و کنترل بمنظور حصول اطمینان از صحت صدور اسناد از نقطه نظر امضاء تاریخ ، موضوع سر فصلها-کد سرفصل کی-کد سر فصل معین-کد سرفصل تفصیلی واضح بودن سند و کامل بودن ضمائم 10- تهیه گزارشات منابع و معارف واحد و تهیه گزارش های دوره ای از حسابها 11- بررسی صورت وضعیت ها و موارد مالی طرح های عمرانی 12- انجام اقدامات مربوط عملیات پایان سال و بستن حساب ها طبق دستورالعمل بخشنامه ها |
|
مسعود بدرطالعی |
حسابدار امین اموال |
داخلی: 278 شرح وظایف: 1- انجام اقدامات لازم به منظور نصب علائم مخصوص و برچسب های شماره دار، بر روی هریک از اموال و تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارسال صورتحساب به اداره کل اموال دولتی طبق مقررات مربوطه 2- صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع و اداره کل اموال دولتی جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف ، ممیزی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی 3- نگهداری حساب کلی اموال منقول ، مسروقه و یا از بین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال 4- نظارت بر فعالیتهای واحد مربوطه و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها
|
|
معصومه حقیقی |
حسابدار |
داخلی : 218 شرح وظایف: 1- مسئول رسیدگی اسناد مالی 2- صورت مغایرت بانکی و نوشتن دفتر بانکی 3- ثبت دارایی ( اسناد خرید و قرادادها) در سامانه دارایی 4- پرداخت حق التدریس و رسیدگی آن 5- جمع آوری اسناد در زونکن و صدور نماینده اسناد 6- اتوماسیون( صدور گواهی) 7- پرداخت حقوق قرارداد ( پزشکی قانونی، چاپ وتکثیر و رانندگان) |
|
سعیده شباهنگ |
حسایدار |
داخلی :218 شرح وظایف: 1- حقوق و دستمزد پرسنل 2- مزایاو هدایا 3- گواهی کسری اقساط پرسنل 4- ثبت در سیستم آذرخش و گزارش پیگیری پایان ماه 5- سند زدن و جمع آوری زونکن ها و تحویل به پشتیبانی 6- جمع کردن گزارشی منابع و مصارف و ارائه به ستاد 7- ارسال لیست مالیات حقوق و درآمد پرسنل به سازمان مالیاتی
|
|
آزاده رمضان زاده |
حسابدار |
داخلی :218 شرح وظایف: 1- تهیه و تنظیم قرادادهای حق التدریس اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی و اساتید مدعو 2- تهیه وتنطیم متمم قرداد 30% از 70% اعضای هیئت علمی 3- تهیه و تنظیم فایل عادل سازی و عملکرد و ما به التفاوت 30% اعضای هیئت علمی 4- تهیه و تنظیم لیست عملکرد و ما به التفاوت و 30% اعضای هیئت علمی 5- صدور گواهی همکاری اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی 6- تهیه و تنظیم و صدور نامه های بلامانع بودن حق التدریس اساتید هیئت علمی سایر دانشکده 7- گزارش و عملکرد واحدهای تدریس شده اساتید مدعو و هیئت علمی سایر دانشکده
|
دانلود فایل |