به نام خدا

دکتر زهرا بستانی خالصی

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی

شماره مستقیم: 33520149

داخلی: 269

شماره فکس:33550097

  وقت ملاقات با معاونت تحقیقات و فناوری: همه روزه با هماهنگی قبلی

 

جدول زمان بندی مشاوره پژوهشی با معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت

 

پست الکترونیک:bostanikhalesi@gums.ac.ir

شرح وظایف معاونت تحقیقات و فناوری به قرار زیر می باشد :

 

1- نظارت و پیگیری مصوبات و تصمیمات دانشکده و دانشگاه در حوزه پژوهش

2- نظارت و پیگیری بر پیشنهادات اعضای گروه در شورای پژوهشی

3- برگزاری جلسات منظم شورای پژوهشی براساس نیازهای گروههای آموزشی

4- بررسی طرحهای تحقیقاتی یا پایان نامه های ارسالی به شورا جهت تصویب 

5- بررسی پیشرفت طرحهای پژوهشی طبق طرح های تحقیقاتی مصوب و درصورت لزوم تجدید نظر و تصویب تغییرات آنها

6- بررسی و تصویب درخواست های مربوط به برگزاری کنگره، سمینار، کارگاه یا دوره های آموزشی/ پژوهشی و ...

7-ترغیب و حمایت اعضاء در توسعه طرح های برون دانشکده ای و مشارکت بخش خصوصی

8- ارزشیابی سالانه فعالیت های پژوهشی اعضاء

9- مشارکت  و نظارت بر رتبه بندی طرح های پژوهشی

10- هماهنگی جلسه در تصویب طرح های پژوهشی گروه با اولویت بخشیدن به طرح های پژوهشی کاربردی

11- ترغیب و حمایت اعضاء از طرح های کاربردی و ارتباط با صنعت

12- مطالعه و پیشنهاد راهکارهای ایجاد انگیزه و علاقه در اعضای هئیت علمی دانشکده جهت فعال نمودن پژوهش

13- فراهم نمودن امکانات و تسهیلات لازم جهت مجریان طرحهای تحقیقاتی در روند اجرای طرح

 

                                                                                                                                                                       

کارشناس پژوهشی: معصومه شعبانپور 

     داخلی: 270   

      پست الکترونیک:shabanpour9217@gmail.com   

                                                                                                                                                              

شرح وظایف:

  1. چک نمودن روزانه اتوماسیون اداری پاسخگویی کلیه مکاتبات داخلی و خارجی از مرکز
  2. اطلاع رسانی اعضای هیئت علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد در رابطه با آخرین اخبار ارسالی از دانشگاه ، وزارتخانه از طریقEmail ، تهیه و تنظیم و تدوین خبر در سایت دانشکده
  3. بروز رسانی اطلاعات پژوهشی در وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده
  4. انجام امور مربوط به پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد اعم از آموزش چگونگی ورود اطلاعات در سامانه پژوهشیار ،پیگیری ها، برطرف نمودن هرگونه اشکالات ، مستندات در سامانه پژوهشیارمعرف  دانشجویان کارشناسی ارشد جهت انجام نمونه گیری
  5. تایپ صورتجلسات واحد معاونت
  6. انجام امور مربوط به آموزش ( اعضای هیات علمی ( بازآموزی) دانشجویان کارشناسی ارشد) اعم از هماهنگی برگزاری کارگاهها ، پنل و صدور گواهی آنها   
  7. پیگیری امور مربوط به ارتقا اعضای هیات علمی
  8. انجام امور مربوط به علم سنجی اعضای هیات علمی با همکاری مدیر کتابخانه
  9. مستندسازی فعالیت پژوهشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و بایگانی آنها
  10. بررسی مدارک پژوهشی اعضای هیات علمی و امتیاز دهی جهت انتخاب پژوهشگر برتر
  11. تهیه گزارش عملکرد فعالیت معاونت پژوهشی براساس شاخص های پژوهشی موردنظر معاونت پژوهشی دانشگاه
  12. بروزرسانی اطلاعات علمی معاونت تحقیقات در سایت سمات
  13. جستجوی مقالات اعضای هیات علمی
  14. آگاهی از جدیدترین آیین نامه ها ، بخشنامه ها و قوانین معاونت پژوهشی
  15. همکاری با واحد تحصیلات تکمیلی ازجهت در اختیار گذاشتن اطلاعات آمار و شماره ثبت پایان نامه وهماهنگی تعیین زمان برگزاری دفاع تخصصی
  16. همکاری با واحد آموزش جهت ناظر امتحانات
  17. هماهنگی جلسه دفاع پروپوزال ، پیش دفاع و دفاع نهایی ، نوشتن دفتر مربوطه
  18.  جمع آوری مستندات مربوط به اعتباربخشی حوزه پژوهش

 

 

 

کارشناس پژوهشی: سیده فریبا موسوی

     داخلی: 270   

      پست الکترونیک:fariba.mou3avi@gmail.com

 

 

شرح وظایف:

  1. انجام امور مربوط به برگزاری جلسات شورای پژوهشی
  2. شرکت در جلسات مرتبط با معاونت پژوهشی دانشکده پرستاری
  3. پیگیری گزارش ها و مصوبات شورای پژوهشی برگزار شده دانشکده پرستاری
  4. بررسی طرح های تحقیقاتی و انجام مکاتبات با مجری طرح جهت تکمیل فرایند داوری
  5. تنظیم طرح های تحقیقاتی تصویب شده در دانشکده پرستاری، جهت بررسی در شورای پژوهشی دانشکده
  6. مستند سازی فعالیت های پژوهشی اساتید و پژوهشگران دانشکده
  7. مطالعه، نیازسنجی و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های مورد نیاز برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران
  8. نظارت بر فرآیند ثبت و داوری پایان نامه و طرحهای پژوهشی در سامانه پژوهشیار
  9. انجام مشاوره پژوهشی به دانشجویان و پژوهشگران
  10. انجام امور مربوط به برگزاری ژورنال کلاب ها

   

 

 

 

     

        

   مسئول دفتر: زهرا نگهبان ساحلی 

داخلی :269

پست الکترونیک:negahban.saheli@gmail.com   

شرح وظایف:

1- چک نمودن روزانه اتوماسیون

-2 تایپ نامه روایی و پایایی

-3 معرفی نامه جهت مطالعه مقدماتی(پایلوت)

-4 معرفی نامه جهت گرفتن آمار از مرکز مربوطه

-5 معرفی نامه جهت نمونه گیری پس از تصویب طرحهای پایان نامه ای

-6معرفی نامه جهت نمونه گیری پایان نامه ها با امضای رئیس دانشکده

-7آموزش و همکاری با دانشجو و مجری طرح جهت ثبت طرحهای پژوهشی،کارآزمایی بالینی، طرح پایان نامه ای و پایان نامه ها در سامانه پژوهشیار

-8کنترل فایلهای بارگذاری شده در ضمائم و در صورت ناقص بودن عودت به مجری جهت تکمیل فایلهای مذکور

-9 پس از رویت طرح در سامانه پژوهشیار ارسال آن به داوران محترم

-10 پس از رویت نظرات داوران ارسال به مجری طرح جهت اصالح نظریه های داوری

-11 هماهنگی برگزاری جلسه پروپوزال ، نوشتن دفتر پروپوزال و تایپ فرم امضا صورتجلسه

-12 تایپ صورتجلسه دفاع پروپوزال

-13 ارسال طرح اصالح شده به معاونت پژوهشی دانشگاه جهت داوری و در نهایت تصویب طرح

-14 اعم نظرات داوری معاونت پژوهشی دانشگاه به مجری طرح جهت اصالح و ارسال مجدد آن پس از اصالح نظرات داوری به

معاونت پژوهشی دانشگاه در سامانه پژوهشیار

15- ارسال مکاتبات داخلی و خارج از دانشکده

16- پاسخگویی به تلفن و برقراری تماس تلفنی با مراکز دیگر

-17 مستندسازی فعالیتهای پژوهشی دانشکده اعم از بایگانی

18- هماهنگی کلیه امور داخلی واحد پژوهشی دانشکده

19- انجام امور مربوط به کلیه طرحهای تحقیقاتی ، پایان نامه ، طرحهای پایان نامه ای دانشجویان و هیات علمی اعم از ورود

اطلاعات،آموزش نحوه ثبت در سامانه پژوهشیار،بر طرف نمودن هر گونه اشکالت در سامانه پژوهشیار، ارسال داوری، پیگیری و .........

20-  تایپ دعوتنامه برگزاری جلسه پروپوزال به اساتید مربوطه در اتوماسیون

21- تایپ و ارسال نامه تفویض اختیار طرحهای پایان نامه ای به معاونت پژوهشی دانشگاه

22- هماهنگی کارگاه و سمعی بصری جهت برگزاری جلسات دفاع پروپوزال و دفاع پایان نامه

23- تایپ دعوتنامه برگزاری جلسه دفاع پایان نامه به اساتید مربوطه در اتوماسیون

24- تایپ نامه داوری و ارسال به صورت اتوماسیون و تحویل 2 پایان نامه به داوران محترم جهت داوری قبل از پیش دفاع

25-گرفتن پایان نامه ها از داوران و کپی نظرات داوری و تحویل آنها به مجری طرح

26-آموزش به دانشجویان جهت مقدمات برگزاری دفاع پایان نامه

27- تایپ صورتجلسه دفاع پایان نامه

28- اعلام نمره پایان نامه به تحصیالت تکمیلی بصورت اتوماسیون و همچنین اصلاحیه نمره پایان نامه در صورت تغییر آن

29- هماهنگی تاریخ برگزاری کلیه جلسات پژوهشی اعم از پروپوزال ، پیش دفاع و دفاع نهایی

30- نظارت به صورتجلسات شورای پژوهشی دانشگاه در اتوماسیون بصورت روتین و آماده کردن بسته طرح های گنجانده شده در

دستور جلسات و تحویل آن به خانم دکتر زهرا بستانی خالصی جهت حضور در شورای مذکور

31- چک نمودن تجهیزات واحد معاونت و در صورت خرابی آنها پیگیری و نامه نگاری جهت رفع خرابی

32- تایپ و ارسال نامه اتوماسیونی جهت شارژ کارتریج های واحد معاونت پژوهشی دانشکده

33- تایپ و ارسال نامه اتوماسیونی وسایل مصرفی مورد نیاز از انبار به ریاست دانشکده ، پیگیری و تحویل وسایل از انبار

34- آگاهی از جدیدترین آیین نامه ها ، بخشنامه ها و قوانین معاونت پژوهشی

35- همکاری با واحد تحصیالت تکمیلی و در اختیار گذاشتن اطلاعات آمار و شماره ثبت پایان نامه و هماهنگی تعیین زمان

برگزاری دفاع تخصصی

 


 

آخرین بروز رسانی : 1403/03/23