|
به نام خدا |
|
|
|
دکتر فاطمه جعفرآقایی |
|
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی |
|
شماره مستقیم: 32555056 |
|
داخلی: 214 |
|
شماره فکس: 32550097 |
|
پست الکترونیک: fja_a80@yahoo.com |
|
|
|
وظایف مدیر تحصیلات تکمیلی : 1- بررسی و پیشنهاد تاسیس رشته و دوره های تکمیلی جدید به دانشگاه. 2- برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارائه آن به دانشگاه. 3- بررسی و اظهار نظر درباره مسایل ارجاع شده به شورای تحصیلات تکمیلی. 4- طرح و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی بر اساس مقررات و آئین نامه ها. 5- بررسی درخواست ها جهت اخذ فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی، غیبت و مهمان شدن دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی در چهارچوب آئین نامه های آموزشی و ارسال آن به دانشگاه جهت طرح در شورای آموزشی. 6- تشکیل جلسات شورای تحصیلات تکمیلی بر اساس دستور جلسه تعیین شده و ثبت تصمیمات متخذه. 7- بررسی و اظهارنظر در مورد مسایل آموزشی ارجاع شده از سوی ریاست یا معاونت آموزشی دانشکده. 8- پیشنهاد تغییرات لازم در نحوه اجرای برنامه های درسی و پایان نامه در چهارچوب ضوابط به شورای تحصیلات تکمیلی 9- نظارت بر نحوه اجرای برنامه های درسی و دیگر فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی 10- پیشنهاد برنامه های مختلف آموزشی در دوره های تحصیلات تکمیلی بر اساس برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی 11- تعیین دروس کمبود و جبرانی در مقطع تحصیلات تکمیلی 12- بررسی کیفیت آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی
|
|
کارشناس: مریم روشنفکر مسئولیت انجام مراحل آموزشی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد گروه های کارشناسی ارشد رشته پرستاری سلامت جامعه،کارشناسی ارشد رشته پرستاری کودکان،کارشناسی ارشد رشته آموزش مامایی،کارشناسی ارشد گرایش بهداشت باروری و دکتری پرستاری |
|
داخلی : 210 |
|
پست الکترونیک:m.roshanfekr60@yahoo.com
|
|
|
|
شرح وظایف ü اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی ü ثبت نام از ورودی های جدید- تشکیل پرونده آموزشی ü تهیه آمار دانشجویان مشمول سنوات ارفاقی ü تهیه فهرست اسامی دانشجویان انصرافی ، اخراجی، انتقالی و میهمان قبل از شروع هر نیمسال ü بررسی سایت و بروز رسانی تکمیلی ü کاربر سیستم آموزشی هم آوا Ø تعریف دروس در سامانه هم آوا جهت انتخاب واحد دانشجویان Ø ثبت انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان Ø تهیه لیست حضور و غیاب – لیست نمرات -صورتجلسه امتحان Ø پیگیری و ثبت نمرات دانشجویان در سامانه ü بررسی کارنامه کل و تهیه مستندات مرتبط به پایان دوره آموزشی ، همراه با چک لیست مختص به هر دانشجو برای انجام دفاع نهایی پایان نامه ü پیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم ارشد و دکتری ü اعلام فارغ التحصیلی کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری ü پیگیری مسایل و درخواستهای مرتبط با دانشجویان دکتری ü پیگیری نمرات دانشجویان جهت ورود به امتحان جامع ü اعلام زمان امتحان جامع دکتری به دانشجویان و سایت دانشکده ü حضور در جلسه امتحان جامع دکتری ü تدوین صوررتجلسات ، نظارت برتکمیل بودن فرم ها و نمرات امتحان جامع دکتری ü کاربر اتوماسیون اداری Ø گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان Ø اعلام وضعیت دانشجویان (نامه نگاری های مربوط به دانشجویان میهمان- انتقالی-انصراف از تحصیل- تکمیل ظرفیت - مرخصی تحصیلی و مشروطی) Ø ارسال نامه فراغت از تحصیل به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از انجام امور فارغ التحصیلی Ø اعلام نفرات برتر(روز دانشجو)- اعلام نفرات استعداد درخشان Ø اعلام شروع به تحصیل دانشجویان دکتری به مدیریت تحصیلات تکمیلی Ø بررسی وضعیت حضوردانشجویان دکتری و اعلام حقوق ماهانه به کارگزینی و پیگیری آن Ø نامه نگاری برای دریافت سوالات امتحان جامع دکتری از اساتید نامه نگاری گزارش اول و دوم رساله دکتری ( اسانید داخلی_ اساتید خارجی - مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه |
|
کارشناس: ثمین شاد مسئولیت انجام مراحل آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه های کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه، کارشناسی ارشد رشته پرستاری اورژانس و کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی جراحی |
| داخلی : 265 |
| پست الکترونیک : samin.shad@gmail.com |
|
شرح وظایف: ü اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی ü ثبت نام از ورودی های جدید- تشکیل پرونده آموزشی ü تهیه و تنظیم چک لیست های کلیه گروه های ارشد براساس آخرین تغییرات کوریکولوم هر رشته ü اعلام اسامی عدم مراجعین قبول شده در ابتدای نیمسال اول سال تحصیلی به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ü تهیه و بروز رسانی اسامی دانشجویان شاغل به تحصیل کلیه گروههای ارشد و دکتری ü تهیه آمار دانشجویان مشمول سنوات ارفاقی ü تهیه فهرست اسامی دانشجویان انصرافی ، اخراجی، انتقالی و میهمان قبل از شروع هر نیمسال ü بررسی سایت و بروز رسانی اطلاعات بخش تحصیلات تکمیلی ü کاربر سیستم آموزشی هم آوا Ø تعریف دروس در سامانه هم آوا جهت انتخاب واحد دانشجویان Ø ثبت انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان Ø تهیه لیست حضور و غیاب – لیست نمرات -صورتجلسه امتحان Ø پیگیری و ثبت نمرات دانشجویان در سامانه ü بررسی کارنامه کل و تهیه مستندات مرتبط به پایان دوره آموزشی ، همراه با چک لیست مختص به هر دانشجو برای انجام دفاع نهایی پایان نامه ü برنامه ریزی امتحانات در بازه مشخص شده برای تمام گروههای کارشناسی ارشد ( تهیه جدول- روز- ساعت- رشته) ü پیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم ü کاربر اتوماسیون اداری Ø گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان Ø اعلام وضعیت دانشجویان (نامه نگاری های مربوط به دانشجویان میهمان- انتقالی- انصراف از تحصیل- تکمیل ظرفیت - مرخصی تحصیلی و مشروطی) Ø اعلام نفرات برتر (روز دانشجو) – اعلام نفرات استعداد درخشان Ø انجام مکاتبات مرتبط با شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه Ø انجام مکاتبات مرتبط با شورای کمیسیون موارد خاص (بررسی کارنامه ها و تکمیل فرمهای کمیسیون موارد خاص-نامه نگاری های مربوط به شورای انضباطی دانشگاه و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه)
|
|
کارشناس: زهرا محمدی مسولیت انجام مراحل آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته پرستاری کودکان هماهنگی برگزاری جلسه دفاع عنوان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
|
| داخلی : 210 |
|
شرح وظایف (آموزشی): اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی ü ثبت نام از ورودی های جدید- تشکیل پرونده آموزشی ü تهیه آمار دانشجویان مشمول سنوات ارفاقی üتهیه فهرست اسامی دانشجویان انصرافی ، اخراجی، انتقالی و میهمان قبل از شروع هر نیمسال ü بررسی سایت و بروز رسانی تکمیلی ü کاربر سیستم آموزشی هم آوا üتعریف دروس در سامانه هم آوا جهت انتخاب واحد دانشجویان ü ثبت انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان üتهیه لیست حضور و غیاب – لیست نمرات -صورتجلسه امتحان üپیگیری و ثبت نمرات دانشجویان در سامانه üبررسی کارنامه کل و تهیه مستندات مرتبط به پایان دوره آموزشی ، همراه با چک لیست مختص به هر دانشجو برای انجام دفاع نهایی پایان نامه üپیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم ارشد üکاربر اتوماسیون اداری üگواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان ü اعلام وضعیت دانشجویان (نامه نگاری های مربوط به دانشجویان میهمان- انتقالی-انصراف از تحصیل- تکمیل ظرفیت - مرخصی تحصیلی و مشروطی) üاعلام نفرات برتر(روز دانشجو)- اعلام نفرات استعداد درخشان
|
|
شرح وظایف (پژوهشی): هماهنگی برگزاری جلسه دفاع عنوان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ü دریافت مستندات دانشجویان کارشناسی ارشد پس از تایید استاد راهنما برای دفاع عنوان ü اعلام داوران تعیین شده به دانشجو در زمان امادگی برای دفاع عنوان ü تعیین روزو تاریخ دفاع عنوان برای دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری ü ارسال دعوت نامه های اساتید هیئت علمی در اتوماسیون برای شرکت در جلسه دفاع عنوان ü اعلام روز مشخص برای تعیین استاد راهنما به دانشجویان و ارائه فرم تعیین استاد راهنما ü دریافت تایید کد اخلاق از استاد راهنما ی دانشجویان و یا دانشجویان و تدوین ابلاغیه تصویب عنوان دفاع از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری پس از تایید کمیته اخلاق از معاونت پژوهشی دانشگاه ü ارسال ابلاغ حکم اساتید راهنما و مشاور و داور در اتوماسیون ü ارائه فرمهای گزارش سه ماهه برای دانشجویان ارشد ü اعلام اسامی دانشجویان دچار تاخیر در دفاع نهایی به مدیر تحصیلات تکمیلی ü ارائه لیست اسامی دانشجویان دفاع کرده به همراه اسامی اساتید و داوران جهت تایید عملکرد اساتید در پایان هر ترم ü برقراری تماس تلفنی و اخطار شفاهی برای دانشجویان دچار تاخیر در مراحل دفاع پایان نامه ü ارسال نامه های اخطار به دانشجویان دچار تاخیر و عقب افتادگی ü تهیه و تنظیم فرمها ارزشیابی نمره اساتید وآماده سازی نهایی پرونده ی دانشجویان ارشد جهت جلسه دفاع نهایی ü اعلام نمره نهایی پایان نامه به امور فارغ التحصیلی ü ارائه فرم تسویه حساب داخلی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پس از صحافی و دریافت نسخه کامل پایان نامه جهت شروع فرایند فارغ التحصیلی ü پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان در زمان فارغ التحصیلی
|