از آنجاییکه فراگیران دانش پزشکی حیطه بالینی دوره خود را در قسمتهای متفاوتی می گذرانند و تجارب متفاوتی کسب می کنند از آنها خواسته می شود که فعالیت های عملی خود را در لوگ بوک ثبت کنند تا با مطالعه آن و مقایسه با اهداف آموزشی دوره ، اساتید گروه از دستیابی به حداقل اهداف آموزشی اطمینان حاصل کنند .
| پرستاری | مامایی | فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی | |||
| کارشناسی | کارشناسی ارشد | دکتری | کارشناسی | کارشناسی ارشد | کارشناسی |
| پرستاری | پرستاری داخلی -جراحی | دکتری پرستاری | کارشناسی مامایی | کارشناسی ارشد مامایی | ترم چهارم مقطع کارشناسی پیوسته |
| پرستاری کودکان | ترم ششم مقطع کارشناسی پیوسته | ||||
| پرستاری سلامت جامعه | ترم هفتم مقطع کارشناسی پیوسته | ||||
| پرستاری مراقبت های ویژه | ترم هشتم مقطع کارشناسی پیوسته | ||||
| پرستاری اورژانس | |||||
| پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان | |||||
| مدیریت پرستاری و روانپرستاری | |||||