1 – رویت وشمارش اجناس خریداری شده اعم از تجهیزات پزشکی ملزومات اداری وتطبیق دادن فاکتورهای خریداری شده توسط کارپرداز
2 - ثبت اجناس خریداری شده وجایگزین کردن وسایل در انباردانشکده
3 –تفکیک کردن کالاهای اموالی کد 5 از کالاهای مصرفی کد1 ونصب اتیکت نوع کالاها
4 - بازدید اتوماسیون اداری جهت نامه های وارده وتقاضای پرسنل جهت گرفتن کالاهای پزشکی و اداری دانشکده پرستاری
5 – ثبت حواله پرسنل تعهدی جهت گرفتن اجناس مورد نیاز پرسنل دریافت کننده کالا
6 - ثبت درخواست خرید کالاهای اموالی و مصرفی وارسال به واحد کارپردازی
7 – دریافت کلیه فاکتورهای ورودی دانشکده و جایگزین کردن درسیستم تعهدی کالاهای اموالی ومصرفی وارسال به واحد کارپردازی
8 – ثبت وارسال کلیه ملزومات وتجهیزات اموالی کد 5 درسیستم تعهدی ارسال به واحد اموال
9 –ثبت وبایگانی کلیه حواله های مصرفی واموالی پرسنل دریافت کننده کالاپس از رسیدگی وامضای ریاست
10 – ثبت وبایگانی کلیه رسیدهای مصرفی واموالی ازواحد کارپردازی پس ازرسیدگی وامضای ریاست
11 – ارسال سیستم تعهدی کلیه کالاهای ورودی دانشکده به واحد حسابداری پس از رسیدگی وامضای ریاست ونهایی شدن کلیه کالاها
12 – رسیدگی هر ماه موجودی انبار وصورت برداری از کالاهای موجود در انبار ونظارت درورودوخروج لوازم واجناس وکالاها
13 – نظارت برتمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی وانبارداری درانبارهای تحت سرپرستی وارائه راهنمایی های لازم به کارکنان و پرسنل دانشکده