معرفی آقای محمود عاقبت بخیر به عنوان مسول امور رفاهی کارکنان اداری دانشکده
دکتر معصومه ادیب، رئیس دانشکده طی ایلاغی آقای محمود عاقبت بخیر را مسول امور رفاهی کارکنان اداری دانشکده منصوب نمود.
دکتر معصومه ادیب، رئیس دانشکده طی ایلاغی آقای محمود عاقبت بخیر را مسول امور رفاهی کارکنان اداری دانشکده منصوب نمود.
متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای محمود عاقبت بخیر
مسول دفتر محترم ریاست دانشکده
با توجه به ضرورت ایجاد علاقه، انگیزش و شوق و دلگرمی در کارکنان در راستای ایفای بهتر وظایف محوله، به این وسیله مسولیت امور رفاهی کارکنان اداری دانشکده به شما واگذار می¬گردد. در این راستا انتظار می¬رود طی تعامل و هماهنگی با واحد امور رفاهی ستاد دانشگاه، و جلب مشارکت کارکنان، نسبت به وظایف محوله به شرح زیر اقدام نمایید. توفیقات جنابعالی را در امور محوله، از خداوند متعال خواستارم .
1. پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اولویت های رفاهی آنان با انجام نظرسنجی های مختلف، و اقدام در مورد تامین نیازهای مربوط
2. انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی در قالب وام (تسهیلات نقدی خرید خودرو، خرید کالا و قرض الحسنه) به کارکنان دانشگاه؛
3.صدور گواهی برای استفاده از تسهیلات رفاهی
4.تکمیل فرم ها و اطلاعات مربوط به تسهیلات رفاهی
5.برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی به مناسبت های مختلف
6. انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی در قالب وام (تسهیلات نقدی خرید خودرو، خرید کالا و قرض الحسنه) به کارکنان دانشگاه؛
7 انجام امور مربوط به معرفی کارکنان به منظور استفاده از تسهیلات رفاهی
.8 برگزاری تور های سیاحتی-زیارتی یکروزه؛
.9برقراری ارتباط با امور رفاهی ستاد دانشگاه برای اجرای برنامه های رفاهی
دکتر معصومه ادیب
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت
نظر دهید