شورای رفاهی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت
1-دکتر معصومه ادیب (رئیس دانشکده)
۲- یک نفر از اعضای هیات علمی
۳-عزت پاریاد (معاون آموزشی دانشکده)
۴- یونس پایدار (معاون اداری، مالی )
۵- سامره چکوسریان (کارشناس مسول امور فرهنگی)
۶ - مرتضی فرجی پور (مدیر امور اداری دانشکده)
۷- سه نفر از اعضای هیات علمی منتخب و علاقمند به پیگیری امور رفاهی از گروه پرستاری، مامایی و فوریت­های پزشکی، عضو شورا.
اعضا

 - سیاستگذاری و برنامه‌ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت برای رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی اعضای هیأت علمی و ارائه پیشنهادات اصولی مبتنی بر کارشناسی جهت طرح در شورای رفاهی دانشگاه
-  سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جهت ارائه تسهیلات وام به اعضای هیأت علمی از قبیل تسهیلات اعتباری مسکن، جعاله و خودرو و آسان نمودن روند دریافت تسهیلات اعتباری در تفاهم نامه‌های منعقده با بانک‌های طرف قرارداد دانشکده.
- برنامه ریزی، ساماندهی، همکاری و هماهنگی فعالیت‌های تعاونی‌های مصرف و مسکن و صندوق‌های وام مؤسسه و کمک‌های لازم حسب مورد.
برنامه‌ریزی جهت ایجاد تسهیلات فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مسافرت‌های سیاحتی، زیارتی و علمی.
برنامه ریزی و ساماندهی در جهت ایجاد، احداث، تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های رفاهی و مجموعه‌های  فرهنگی- ورزشی مؤسسه در نقاط مختلف کشور.

-   تهیه وتدوین و اجرای آئین نامه نحوه استفاده از مهمان سراها، استاد سرا و خانه های سازمانی و ساماندهی منازل مسکونی و تخصیص منازل از طریق امتیاز بندی به اعضای هیأت علمی.
-  تصویب ضوابط رفاهی مندرج در آئین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و پیشنهاد برای تصویب در هیأت امنای مؤسسه.

اهداف و وظایف

 

اساسنامه شورای رفاهی اعضای هیأت علمی

شماره تماس : 333555001-013

داخلی : 201 و 202

 

آخرین بروز رسانی : 1403/04/24