به نام خدا |
|
دکتر ملوک پورعلیزاده |
مدیر دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی |
شماره مستقیم: 33555056 |
داخلی: 262 |
شماره فکس: 33550097 |
پست الکترونیک: pouralizadehm@gmail.com |
|
|
کارشناس: خانم سامره چکوسریان |
داخلی: 262 |
پست الکترونیک:M_chakousarian@yahoo.com |
وقت ملاقات با مدیر دفتر توسعه: همه روزه با هماهنگی قبلی |
دفتر توسعه آموزش دانشکده ساختاری از مجموعه معاونت آموزشی دانشکده است که در راستای رسالت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ماموریت دارد تا در جهت ارتقاء کیفیت آموزش دانشکده اساتید را یاری نماید و به عنوان بازوی کمکی هدایت و هماهنگی فرایند آموزشی در دانشکده کمک موثری را بعمل آورد. بدین منظور ارتقاء کیفی سطح توانمندی های آموزشی و ایجاد تعهد به یادگیری در بدنه علمی و آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و خلاق برای ارایه خدمات سلامت با کیفیت به آحاد جامعه متناسب با نیازهای حال و آینده سیستم سلامت از اهم رسالت های این دفتر می باشد. |
شرح وظایف: |
دفتر توسعه آموزش تحت نظر رئیس دانشکده و با هماهنگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه به منظور پیشبرد اهداف ارتقاء کیفیت و کمیت آموزش دانشگاه از سال 1383 در این دانشکده تشکیل و وظایف آن در حال حاضر به شرح زیر می باشد : |
1-چک اتوماسیون در ساعت اداری (از ساعت 8 صبح تا ساعت 14:15 عصر) 2-اطلاع رسانی در خصوص نامه های وارده به مدیر دفتر 3-اطلاع رسانی و اقدام سریع در خصوص پاسخ به نامه های فوری 4-ایمیل نامه های آموزشی به اعضای هیئت علمی 5-تایپ و ارسال نامه های منتخب به معاونت آموزشی وریاست دانشکده 6-پی گیری نامه های ارسال شده تا مرحله صدور شماره 7-ثبت و بایگانی شماره نامه های ارسال شده از دفتر و گزارش روزانه به مدیر دفتر 8-راهنمایی ارباب رجوع با اعلام برنامه مدیر دفتر 9-ارتباط با واحد آموزش دانشکده در موارد محوله 10-ثبت برنامه جلسات آموزشی ،پژوهشی و اجرایی مدیر دفتر در جدول زمان بندی 11-ارتباط با دانشجویان و اساتید در موارد محوله و جهت اطلاع رسانی 12-دریافت طرح دوره و طرح درس های اساتید(الکترونیک و غیر الکترونیک)، به روز رسانی و بارگذاری در سایت دانشکده 13-به روز رسانی لینک دفتر توسعه آموزش پزشکی در سایت دانشکده 14-هماهنگی با مسئول روابط عمومی جهت بارگذاری اخبار مربوط به دفتر توسعه آموزش پزشکی در سایت دانشکده 15-بارگذاری مستقیم اخبار در سایت دانشکده در موارد ضروری 16-هماهنگی با سمعی- بصری برای تهیه عکس و مستندات از جلسات جهت تهیه گزارش 17-تهیه فلوچارت فرآیند فعالیتهای اصلی دفتر توسعه آموزش پزشکی 18-ارائه گزارش شفاهی اقدامات انجام شده بطور روزانه به مدیر دفتر 19-انجام امور مربوط به چاپ و تکثیر بر حسب شرایط 20-انجام فعالیتها به صورت مجازی از منزل در شرایط دورکاری در قالب کمیته توانمند سازی اساتید 1-برنامه ریزی اجرای جلسات کمیته (هماهنگی مکان، زمان، اطلاع رسانی به اعضاء) 2-انجام امور مربوط به جلسات کمیته توانمند سازی اساتید شامل تهیه و تایپ صورت جلسه و ارسال نامه به EDC دانشگاه 3-بارگذاری صورت جلسات در لینک دفتر توسعه آموزش پزشکی در سایت دانشکده 4-بارگذاری و به روز رسانی جدول برنامه ریزی آموزشی و عملکرد کمیته توانمند سازی اساتید در هر سال تحصیلی درسایت دانشکده 5-همکاری دراجرای مقدمات برگزاری کارگاه ههای حضوری وبینارهای توانمند سازی اساتید شامل: 5-1-ارسال نامه زمان بندی وبینار(کنفرانس) به EDC دانشگاه 5-2- هماهنگی تاریخ وساعت بینار با سمعی- بصری دانشکده 5-3- اطلاع رسانی تاریخ اجرای آموزشها در سایت دانشکده 5-4- هماهنگی و یادآوری به سمعی – بصری وهمکاری با سخنران جهت اجرای وبینار در تاریخ مقرر 5-5- بایگانی اسامی سخنرانان و تاریخ اجرای وبینار در فولدر مربوطه 5-6- در صورت برگزاری حضوری کارگاه علاوه بر موارد فوق هماهنگی برای رزرو مکان و زمان اجرا با سمعی بصر 5-7- تایپ و آماده سازی گواهی حضور اساتید در برنامه های آموزشی دفتر توسعه 5-8- ارسال گواهی های امضاء شده به اساتید 5-9- پی گیری انجام نظر سنجی از اساتید در خصوص برنامه های آموزشی اجرا شده 5-10- تحلیل نظرات وپیشنهادات اساتید در خصوص برنامه های آموزشی اجرا شده و تلاش در جهت رفع مشکلات مطرح شده در قالب کمیته ارزشیابی 1-برنامه ریزی اجرای جلسات کمیته (هماهنگی مکان، زمان، اطلاع رسانی به اعضاء) 2-حضور در جلسات کمیته ارزشیابی ، تایپ صورت جلسه و ارسال بهمراه نامه به EDC دانشگاه 3-بارگذاری صورت جلسات در لینک مربوطه در سایت دانشکده 4-ارتباط با مسئول آزمون فرادید در موارد محوله 5-همکاری در اجرای آزمون صلاحیت بالینی و اطلاع رسانی به دانشجویان در هر ترم تحصیلی 6- تایپ و ارسال گزارش اجرای آزمون صلاحیت بالینی بهمراه نامه به EDC دانشگاه 7-همکاری در امور اجرایی فرآیند بازنگری فرمهای ارزشیابی 8-تهیه بانک فرمهای ارزشیابی بالینی رشته های مختلف دانشکده به تفکیک فرمهای قدیمی و بازنگری شده 9-به روز رسانی سایت دانشکده در خصوص موضوعات مرتبط در قالب کمیته استعداد درخشان 10-تهیه لیست به روز شده دانشجویان استعداد درخشان از طریق واحد آموزش دانشکده 11-بایگانی نامه های دریافتی در خصوص دانشجویان استعداد درخشان 12-بارگذاری آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به دانشجویان استعداد درخشان درلینک دفتر توسعه آموزش پزشکی در سایت دانشکده 13-تشکیل گروه مجازی دانشجویان استعداد درخشان و ایجاد ارتباط دو طرفه پرسش و پاسخ و اطلاع رسانی در شرایط فوری 14-مدیریت ایمیل گروهی ایجاد شده با دانشجویان استعداد درخشان، اطلاع رسانی و ارسال نامه های مربوطه از آن طریق 15-اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص زمان برگزاری وبینار یا کارگاههای حضوری 16-اطلاع رسانی به دانشجویان در زمان برگزاری جلسات یا وبینار با مسئول مربوطه در وزارت بهداشت 17-پاسخ به سوالات دانشجویان استعداد درخشان در خصوص مزایا و شرایط شرکت در آزمونها 18-ایجاد لینک بین دانشجویان با دفتر استعداد درخشان معاونت آموزشی دانشگاه در موارد لزوم در قالب کمیته برنامه ریزی 1-برنامه ریزی اجرای جلسات کمیته (هماهنگی مکان، زمان، اطلاع رسانی به اعضاء) 2-حضور در جلسات کمیته برنامه ریزی، تهیه وتایپ صورت جلسه و ارسال بهمراه نامه به EDC دانشگاه 3-بارگذاری صورت جلسات در لینک مربوطه در سایت دانشکده 4-فعالیتهای محوله در خصوص به روز رسانی طرح دوره و طرح درس ها 5-ایجاد تغییرات لازم در سایت دانشکده جهت انسجام و نظم طرح دوره ها و طرح درسهای کلاسهای حضوری و مجازی در قالب کمیته پژوهش در آموزش 1-برنامه ریزی اجرای جلسات کمیته (هماهنگی مکان، زمان، اطلاع رسانی به اعضاء) 2-تایپ صورت جلسه مربوط به فرآیندهای نوآورانه ، ارسال نامه به EDC دانشگاه وبارگذاری صورت جلسات در لینک مربوطه در سایت دانشکده 3-اطلاع رسانی نامه های مربوط به جشنواره شهید مطهری به اساتید از طریق ایمیل دفتر توسعه 4-تایپ و آماده سازی نامه و مستندات فرآیند های نوآورانه 5- در قالب کمیته اعتبار بخشی موسسه ای و آموزشی 6-مطالعه چک لیست اعتبار بخشی 7- تلاش در جهت اجرایی شدن سنجه های اعتبار بخشی موسسه ای 8-حضور در جلسات داخلی اعتبار بخشی با رابطین واحدهای مختلف 9-مذاکره با رابطین واحدهای مربوطه و اطلاع رسانی مکتوب و نیز شفاهی در خصوص شرح وظایف محوله در رابطه با اعتبار بخشی 10-پی گیری اقدامات انجام شده در واحدها ی مربوطه (طبق تقسیم بندی مدیر دفتر) 11-ارائه توضیحات به منظور شفاف سازی سنجه ها و همکاری با رابطین واحدهای مربوطه در تهیه مستندات 12-برنامه ریزی تشکیل جلسات با رابطین اعتبار بخشی بصورت مقطعی جهت بررسی و ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم 13-تهیه گزارش و ارائه مستندات اقدامات مربوط به اعتبار بخشی دانشکده در قالب الکترونیک و لوح فشرده به دفتر اعتبار بخشی معاونت آموزشی دانشگاه 14-تهیه بایگانی از مستندات ارسالی سالانه دانشکده به دانشگاه 15-تلاش و هماهنگی برگزاری کنفرانس یا وبینار آشناسازی کارکنان با اعتبار بخشی 16-انجام سایر امور لازم جهت اجرایی شدن اعتبار بخشی به درخواست مدیر دفتر |