به نام خدا |
|
دکتر زهرا بستانی خالصی |
معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی |
شماره مستقیم: 32520149 |
داخلی: 269 |
شماره فکس:32550097 |
وقت ملاقات با معاونت تحقیقات و فناوری: همه روزه با هماهنگی قبلی |
جدول زمان بندی مشاوره پژوهشی با معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت
|
پست الکترونیک:bostanikhalesi@gums.ac.ir شرح وظایف معاونت تحقیقات و فناوری به قرار زیر می باشد :
1- نظارت و پیگیری مصوبات و تصمیمات دانشکده و دانشگاه در حوزه پژوهش 2- نظارت و پیگیری بر پیشنهادات اعضای گروه در شورای پژوهشی 3- برگزاری جلسات منظم شورای پژوهشی براساس نیازهای گروههای آموزشی 4- بررسی طرحهای تحقیقاتی یا پایان نامه های ارسالی به شورا جهت تصویب 5- بررسی پیشرفت طرحهای پژوهشی طبق طرح های تحقیقاتی مصوب و درصورت لزوم تجدید نظر و تصویب تغییرات آنها 6- بررسی و تصویب درخواست های مربوط به برگزاری کنگره، سمینار، کارگاه یا دوره های آموزشی/ پژوهشی و ... 7-ترغیب و حمایت اعضاء در توسعه طرح های برون دانشکده ای و مشارکت بخش خصوصی 8- ارزشیابی سالانه فعالیت های پژوهشی اعضاء 9- مشارکت و نظارت بر رتبه بندی طرح های پژوهشی 10- هماهنگی جلسه در تصویب طرح های پژوهشی گروه با اولویت بخشیدن به طرح های پژوهشی کاربردی 11- ترغیب و حمایت اعضاء از طرح های کاربردی و ارتباط با صنعت 12- مطالعه و پیشنهاد راهکارهای ایجاد انگیزه و علاقه در اعضای هئیت علمی دانشکده جهت فعال نمودن پژوهش 13- فراهم نمودن امکانات و تسهیلات لازم جهت مجریان طرحهای تحقیقاتی در روند اجرای طرح |
کارشناس پژوهشی: معصومه شعبانپور داخلی: 270 |
شرح وظایف:
|
کارشناس پژوهشی: سیده فریبا موسوی داخلی: 270 پست الکترونیک:fariba.mou3avi@gmail.com
شرح وظایف:
|
مسئول دفتر: زهرا نگهبان ساحلی داخلی :269 پست الکترونیک:negahban.saheli@gmail.com |
شرح وظایف: 1- چک نمودن روزانه اتوماسیون -2 تایپ نامه روایی و پایایی -3 معرفی نامه جهت مطالعه مقدماتی(پایلوت) -4 معرفی نامه جهت گرفتن آمار از مرکز مربوطه -5 معرفی نامه جهت نمونه گیری پس از تصویب طرحهای پایان نامه ای -6معرفی نامه جهت نمونه گیری پایان نامه ها با امضای رئیس دانشکده -7آموزش و همکاری با دانشجو و مجری طرح جهت ثبت طرحهای پژوهشی،کارآزمایی بالینی، طرح پایان نامه ای و پایان نامه ها در سامانه پژوهشیار -8کنترل فایلهای بارگذاری شده در ضمائم و در صورت ناقص بودن عودت به مجری جهت تکمیل فایلهای مذکور -9 پس از رویت طرح در سامانه پژوهشیار ارسال آن به داوران محترم -10 پس از رویت نظرات داوران ارسال به مجری طرح جهت اصالح نظریه های داوری -11 هماهنگی برگزاری جلسه پروپوزال ، نوشتن دفتر پروپوزال و تایپ فرم امضا صورتجلسه -12 تایپ صورتجلسه دفاع پروپوزال -13 ارسال طرح اصالح شده به معاونت پژوهشی دانشگاه جهت داوری و در نهایت تصویب طرح -14 اعم نظرات داوری معاونت پژوهشی دانشگاه به مجری طرح جهت اصالح و ارسال مجدد آن پس از اصالح نظرات داوری به معاونت پژوهشی دانشگاه در سامانه پژوهشیار 15- ارسال مکاتبات داخلی و خارج از دانشکده 16- پاسخگویی به تلفن و برقراری تماس تلفنی با مراکز دیگر -17 مستندسازی فعالیتهای پژوهشی دانشکده اعم از بایگانی 18- هماهنگی کلیه امور داخلی واحد پژوهشی دانشکده 19- انجام امور مربوط به کلیه طرحهای تحقیقاتی ، پایان نامه ، طرحهای پایان نامه ای دانشجویان و هیات علمی اعم از ورود اطلاعات،آموزش نحوه ثبت در سامانه پژوهشیار،بر طرف نمودن هر گونه اشکالت در سامانه پژوهشیار، ارسال داوری، پیگیری و ......... 20- تایپ دعوتنامه برگزاری جلسه پروپوزال به اساتید مربوطه در اتوماسیون 21- تایپ و ارسال نامه تفویض اختیار طرحهای پایان نامه ای به معاونت پژوهشی دانشگاه 22- هماهنگی کارگاه و سمعی بصری جهت برگزاری جلسات دفاع پروپوزال و دفاع پایان نامه 23- تایپ دعوتنامه برگزاری جلسه دفاع پایان نامه به اساتید مربوطه در اتوماسیون 24- تایپ نامه داوری و ارسال به صورت اتوماسیون و تحویل 2 پایان نامه به داوران محترم جهت داوری قبل از پیش دفاع 25-گرفتن پایان نامه ها از داوران و کپی نظرات داوری و تحویل آنها به مجری طرح 26-آموزش به دانشجویان جهت مقدمات برگزاری دفاع پایان نامه 27- تایپ صورتجلسه دفاع پایان نامه 28- اعلام نمره پایان نامه به تحصیالت تکمیلی بصورت اتوماسیون و همچنین اصلاحیه نمره پایان نامه در صورت تغییر آن 29- هماهنگی تاریخ برگزاری کلیه جلسات پژوهشی اعم از پروپوزال ، پیش دفاع و دفاع نهایی 30- نظارت به صورتجلسات شورای پژوهشی دانشگاه در اتوماسیون بصورت روتین و آماده کردن بسته طرح های گنجانده شده در دستور جلسات و تحویل آن به خانم دکتر زهرا بستانی خالصی جهت حضور در شورای مذکور 31- چک نمودن تجهیزات واحد معاونت و در صورت خرابی آنها پیگیری و نامه نگاری جهت رفع خرابی 32- تایپ و ارسال نامه اتوماسیونی جهت شارژ کارتریج های واحد معاونت پژوهشی دانشکده 33- تایپ و ارسال نامه اتوماسیونی وسایل مصرفی مورد نیاز از انبار به ریاست دانشکده ، پیگیری و تحویل وسایل از انبار 34- آگاهی از جدیدترین آیین نامه ها ، بخشنامه ها و قوانین معاونت پژوهشی 35- همکاری با واحد تحصیالت تکمیلی و در اختیار گذاشتن اطلاعات آمار و شماره ثبت پایان نامه و هماهنگی تعیین زمان برگزاری دفاع تخصصی
|
|