فرم نظرسنجی از دانش آموختگان در زمینه تحقق رسالت و اهداف آموزشی دانشکده
دانش آموخته گرامی، سلام
پرسشنامه زیر جهت دریافت نظرات ارزشمند شما در تدوین اهداف و رسالت آموزشی دانشکده جمع آوری شده است، ضمن مطالعه " اهداف آموزشی دانشکده" که در زیر آمده، در ادامه همین صفحه پرسشنامه مربوطه را تکمیل نمایید. از همکاری شما در پاسخگویی صادقانه سپاسگزاریم.
بسمه تعالی اهداف آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی سال 1400- 1397
ماًموریت (Mission) ماموریت دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت تعلیم و تربیت نیروی انسانی متعهد، حرفهای، خلاق، کارآفرین و توانمند بر مبنای آخرین دستاوردهای علمی و روز دنیا و نیز منطبق با اصول و ارزشهای اسلامی و اخلاق حرفهای (پرستاری و مامایی) به منظور تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه از پیشگیری تا نوتوانی، متناسب با نیازهای در حال تغییرآحاد مردم منطقه و کشور است. بنابراین دانشکده پرستاری و مامایی با ایجاد بستر مناسب و فراهم نمودن شرایط مطلوب آموزشی و با بکارگیری شیوههای نوین تدریس و استفاده پیشرفتهترین متون و تکنیکهای آموزش پرستاری و مامایی روز جهان و از طریق برنامهریزی و هدایت برنامههای آموزشی و پژوهشی در راستای اهداف و ماموریت سازمان گام برخواهد داشت. ارزشها (Values) 1- ارزش آفرینی برای ذینفعان 2-بهرهمندی از همه ظرفیتهای منابع انسانی در تمامی ابعاد 3-عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفهای پژوهشی و آموزشی 4- آموزش جامعهنگر، کارآفرینانه و کیفیت مدار 5- دانش محوری، خلاقیت و نوآوری 6-پاسخگویی دانشکده در قبال جامعه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان 7-تفکر استراتژیک در حل مسائل 8-انجام کارگروهی و مشارکت در تمامی سطوح دانشکده 9-تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات
چشم انداز (vision) این دانشکده در راستای تحقق رسالت دانشگاه بر این باور است تا از طریق بهرهگیری از فن آوریهای نوین، ایجاد توسعه فضای توام با خلاقیت و نوآوری و با اتکا به ارزشهای اصیل اسلام و تقویت خودباوری وبا ایجاد دانشکده ای پیشرو در زمینه آموزش، پژوهش، تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد موجات تعالی و رشد علمی دانش آموختگان و درنهایت ارتقاء سلامت جامعه را فراهم نماید و نیز در تلاش است تا در طی سالهای آتی پیشگام در برنامههای آموزشی و پژوهشی دانشگاه های نسل سوم و پیشرو در شاخص های آموزشی و پژوهشی در سطح کشوری و منطقهای باشد.
اهداف استراتژیک:
برنامه عملیاتی
|
پرسشنامه