به نام خدا

دکتر فاطمه جعفرآقایی

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی

شماره مستقیم: 32555056

داخلی: 214

شماره فکس: 32550097

پست الکترونیک: fja_a80@yahoo.com

 

وظایف مدیر تحصیلات تکمیلی :

1- بررسی و پیشنهاد تاسیس رشته و دوره های تکمیلی جدید  به دانشگاه.

        2-  برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارائه آن به دانشگاه.

       3- بررسی و اظهار نظر درباره مسایل ارجاع شده به شورای تحصیلات تکمیلی.

        4- طرح و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی بر اساس مقررات و آئین نامه ها.

       5-  بررسی درخواست ها جهت اخذ فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی، غیبت و مهمان شدن دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی در چهارچوب آئین نامه های آموزشی و ارسال آن به دانشگاه جهت طرح در شورای آموزشی.

        6-  تشکیل جلسات شورای تحصیلات تکمیلی بر اساس دستور جلسه تعیین شده و ثبت تصمیمات متخذه.

        7-  بررسی و اظهارنظر در مورد مسایل آموزشی ارجاع شده از سوی ریاست یا معاونت آموزشی دانشکده.

        8- پیشنهاد تغییرات لازم در نحوه اجرای برنامه های درسی و پایان نامه در چهارچوب ضوابط به شورای تحصیلات تکمیلی

       9-  نظارت بر نحوه اجرای برنامه های درسی و دیگر فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی

        10- پیشنهاد برنامه های مختلف آموزشی در دوره های تحصیلات تکمیلی بر اساس برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی

       11- تعیین دروس کمبود و جبرانی در مقطع تحصیلات تکمیلی

        12- بررسی کیفیت آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی

 

 

 کارشناس : کتایون آقاجانی

کارشناس تحصیلات تکمیلی بخش پایان نامه ها (ارشد و دکترا)

داخلی : 210

 پست الکترونیک :aghajani.kat@gmail.com

 

شرح وظایف:

ü      هماهنگی برگزاری جلسه دفاع عنوان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

Ø   دریافت مستندات دانشجویان کارشناسی ارشد پس از تایید استاد راهنما برای دفاع عنوان

Ø   اعلام داوران تعیین شده  به دانشجو در زمان امادگی برای دفاع عنوان

Ø   تعیین روزو تاریخ  دفاع عنوان برای دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری

Ø   ارسال دعوت نامه های اساتید هیئت علمی در اتوماسیون برای شرکت در جلسه دفاع عنوان

ü      اعلام روز مشخص برای تعیین استاد راهنما به دانشجویان و ارائه فرم تعیین استاد راهنما

ü      دریافت تایید کد اخلاق از استاد راهنما ی دانشجویان  و یا دانشجویان و  تدوین ابلاغیه تصویب عنوان دفاع از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری پس از تایید کمیته اخلاق از معاونت پژوهشی دانشگاه 

ü       ارسال ابلاغ حکم اساتید راهنما و مشاور و داور در اتوماسیون

ü      ارائه فرمهای گزارش سه ماهه برای دانشجویان ارشد

ü      اعلام اسامی دانشجویان دچار تاخیر در دفاع نهایی به مدیر تحصیلات تکمیلی

ü      ارائه لیست اسامی دانشجویان دفاع کرده به همراه اسامی اساتید و داوران جهت تایید عملکرد اساتید در پایان هر ترم

ü      برقراری تماس تلفنی و اخطار شفاهی برای دانشجویان دچار تاخیر در مراحل دفاع پایان نامه

ü      ارسال نامه های اخطار به دانشجویان دچار تاخیر و عقب افتادگی

ü      تهیه و تنظیم فرمها ارزشیابی نمره اساتید وآماده سازی نهایی پرونده ی دانشجویان ارشد جهت جلسه دفاع نهایی  

ü      ارائه فرم اظهارنامه اصالت پایان نامه به دانشجویان ارشد قبل از دفاع نهایی پایان نامه

ü      اعلام نمره نهایی پایان نامه به امور فارغ التحصیلی

ü      ارائه فرم تسویه حساب داخلی به دانشجویان کارشناسی ارشد پس از صحافی و دریافت نسخه کامل پایان نامه جهت شروع فرایند فارغ التحصیلی

ü      پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان  در زمان فارغ التحصیلی

ü      همراهی و همکاری در موارد نیازآموزش به صلاحدید مسئولین

 

 

 

کارشناس: مریم روشنفکر

مسئولیت انجام مراحل آموزشی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد

گروه های کارشناسی ارشد رشته پرستاری سلامت جامعه،کارشناسی ارشد رشته پرستاری کودکان،کارشناسی ارشد رشته آموزش مامایی،کارشناسی ارشد گرایش بهداشت باروری و دکتری پرستاری 

 داخلی : 210

 پست الکترونیک:m.roshanfekr60@yahoo.com

 

 

شرح وظایف

ü      اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی

ü      ثبت نام از ورودی های جدید- تشکیل پرونده آموزشی

ü      تهیه آمار دانشجویان مشمول سنوات ارفاقی

ü      تهیه فهرست اسامی دانشجویان انصرافی ، اخراجی، انتقالی و میهمان قبل از شروع هر نیمسال

ü      بررسی سایت و بروز رسانی تکمیلی

ü      کاربر سیستم آموزشی هم آوا

Ø    تعریف دروس در سامانه هم آوا جهت انتخاب واحد دانشجویان

Ø   ثبت انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان

Ø   تهیه لیست حضور و غیاب لیست نمرات -صورتجلسه امتحان

Ø   پیگیری و ثبت نمرات دانشجویان در سامانه

ü      بررسی کارنامه کل و تهیه مستندات مرتبط به پایان دوره آموزشی ، همراه با چک لیست مختص به هر دانشجو برای انجام دفاع نهایی پایان نامه

ü      پیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم ارشد و دکتری

ü      اعلام فارغ التحصیلی کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری

ü      پیگیری مسایل و درخواستهای مرتبط با دانشجویان دکتری

ü      پیگیری نمرات دانشجویان جهت ورود به امتحان جامع

ü      اعلام زمان امتحان جامع دکتری به دانشجویان و سایت دانشکده

ü      حضور در جلسه امتحان جامع دکتری

ü      تدوین صوررتجلسات ، نظارت برتکمیل بودن فرم ها  و نمرات امتحان جامع دکتری

ü      کاربر اتوماسیون اداری

Ø   گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان

Ø   اعلام وضعیت دانشجویان (نامه نگاری های مربوط به دانشجویان میهمان- انتقالی-انصراف از تحصیل- تکمیل ظرفیت - مرخصی تحصیلی و مشروطی)

Ø   ارسال نامه فراغت از تحصیل به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از انجام امور فارغ التحصیلی

Ø   اعلام نفرات برتر(روز دانشجو)- اعلام نفرات استعداد درخشان

Ø   اعلام شروع به تحصیل دانشجویان دکتری به مدیریت تحصیلات تکمیلی

Ø   بررسی وضعیت حضوردانشجویان دکتری و اعلام حقوق ماهانه به کارگزینی و پیگیری آن

Ø   نامه نگاری برای دریافت سوالات امتحان جامع دکتری از اساتید

                       نامه نگاری گزارش اول و دوم  رساله دکتری ( اسانید داخلی_ اساتید خارجی - مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

 

کارشناس: ثمین شاد

مسئولیت انجام مراحل آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد

گروه های کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه، کارشناسی ارشد رشته پرستاری  اورژانس و کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی جراحی

داخلی : 265
پست الکترونیک : samin.shad@gmail.com

شرح وظایف:

ü      اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد آئین نامه ها و مقررات آموزشی

ü      ثبت نام از ورودی های جدید- تشکیل پرونده آموزشی

ü      تهیه و تنظیم چک لیست های کلیه گروه های ارشد براساس آخرین تغییرات کوریکولوم هر رشته

ü      اعلام اسامی عدم مراجعین  قبول شده در ابتدای نیمسال اول سال تحصیلی  به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

ü      تهیه و بروز رسانی  اسامی دانشجویان شاغل به تحصیل کلیه گروههای ارشد و دکتری

ü      تهیه آمار دانشجویان مشمول سنوات ارفاقی

ü      تهیه فهرست اسامی دانشجویان انصرافی ، اخراجی، انتقالی و میهمان قبل از شروع هر نیمسال

ü      بررسی سایت و بروز رسانی اطلاعات بخش تحصیلات تکمیلی

ü      کاربر سیستم آموزشی هم آوا

Ø    تعریف دروس در سامانه هم آوا جهت انتخاب واحد دانشجویان

Ø   ثبت انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان

Ø   تهیه لیست حضور و غیاب لیست نمرات -صورتجلسه امتحان

Ø   پیگیری و ثبت نمرات دانشجویان در سامانه

ü      بررسی کارنامه کل و تهیه مستندات مرتبط به پایان دوره آموزشی ، همراه با چک لیست مختص به هر دانشجو برای انجام دفاع نهایی پایان نامه

ü      برنامه ریزی امتحانات در بازه مشخص شده برای تمام گروههای کارشناسی ارشد ( تهیه جدول- روز- ساعت- رشته)

ü      پیگیری و نظارت بر برگزاری امتحانات پایان ترم

ü      کاربر اتوماسیون اداری

Ø   گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان

Ø   اعلام وضعیت دانشجویان (نامه نگاری های مربوط به دانشجویان میهمان- انتقالی- انصراف از تحصیل- تکمیل ظرفیت - مرخصی تحصیلی و مشروطی)

Ø   اعلام نفرات برتر (روز دانشجو) اعلام نفرات استعداد درخشان

Ø   انجام مکاتبات مرتبط با شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه

Ø   انجام مکاتبات مرتبط با شورای کمیسیون موارد خاص (بررسی کارنامه ها و تکمیل فرمهای کمیسیون موارد خاص-نامه نگاری های مربوط به شورای انضباطی دانشگاه و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه)

 
آخرین بروز رسانی : 1403/06/27